Vestmanlands Läns Tidning > Nyheter

Friday, 14 June, 08:43

Vestmanlands Läns Tidning - 24 mar 23 kl. 10:00

Länken som skulle kunna rädda liv



På HLR-rådets hemsida står det att ”Vem som helst kan drabbas av plötsligt hjärtstopp. Det kan vara du själv, en kollega, en granne, en familjemedlem, en medmänniska på gatan. Oftast är det äldre personer eller personer med bakomliggande hjärtsjukdom som drabbas.” (HLR.nu)..
Läs mer på Vestmanlands Läns Tidning
Läs mer om:
HLR, Vem

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Länkensom skulle kunna , rädda, liv

Fler nyheter från Vestmanlands Läns Tidning

Vestmanlands Läns Tidning - 15 minuter sedan

Swifteffekt på inflationen – stänger junisänkning

Den svenska inflationen sjönk till 3,7 procent i maj, enligt måttet KPI. Det var mindre än väntat och förklaras delvis av stigande hotellkostnader – till viss del en Taylor Swift-effekt, enligt bedömare..

Vestmanlands Läns Tidning - 10 minuter sedan

Radhus i Västerås får nya ägare – prislappen: 2 700 000 kronor

Vestmanlands Läns Tidning - 15 minuter sedan

Vägra låta skammen tysta er

Vestmanlands Läns Tidning - 45 minuter sedan

Inflationen faller mindre än väntat

Vestmanlands Läns Tidning - 45 minuter sedan

Djävulskt bra 70-talsskräckis i talkshowformat

Den sena Halloweensändningen blir alltmer otäck när ondskan släpps lös i inspelningsstudion. Smarta – och roliga –”Late night with the devil” är ruggigt sevärd..

Vestmanlands Läns Tidning - 45 minuter sedan

Skog med höga värden måste skyddas

Vestmanlands Läns Tidning - 1 timme sedan

Väskförbudet trotsar förnuftet

Vestmanlands Läns Tidning - 1 timme sedan

Ny ägare till radhus för 875 000 kronor i Ramnäs



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?Kontakta kontakt@pressen.se för kommunikation eller annonsering.

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.