Dagens Media > Ekonomi

Monday, 29 May, 08:29

Dagens Media - 22 mar 23 kl. 14:51

Cityreklam norpar försäljningschef från Clear Channel



Cityreklams Alexis Logothetis om värvningen: ”För oss är detta en gigantisk rekrytering som visar marknaden att vi verkligen är här för att fortsätta vår resa och växa”..
Läs mer på Dagens Media
Läs mer om:
Clear Channel, Alexis Logothetis

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Cityreklam, norpar, försäljningscheffrån , Clear, Channel

Fler nyheter från Dagens Media

Dagens Media - 3 minuter sedan

Fyra reportrar till Affärsvärlden

När Affärsvärlden ska satsa mer på premiuminnehåll plockar tidskriften in fyra nya reportrar..

Dagens Media - 30 minuter sedan

AI-podden: KTH-lektorn om tekniken bakom AI

I det senaste avsnittet av AI-podden berättar Jim Dowling, medgrundare och vd på Hopsworks samt lektor i datavetenskap på KTH, om infrastrukturen bakom AI..

Dagens Media - 45 minuter sedan

Visual Arts CMO: ”All kommunikation ska inte vara säljdrivande”

I det 285:e avsnittet av podcasten ”Under 15” gästas Henric Smolak av Visual Arts marknadschef Monika Lindquist för att diskutera digitala kommunikationsytor..

Dagens Media - I förrgår: 13:30

Demoskop krokar arm med Alkompis – gör mätningar på arabiska

Alkompis och Demoskop Sveriges skapar undersökningspanel för arabisktalande svenskar..

Dagens Media - I förrgår: 13:03

Forskaren utvärderar: Här är domen över mediehusen

Mediehusen som mäter sitt klimatavtryck har också ofta någon form av hållbarhetschef och man jobbar efter tydliga klimatmål. Av de nordiska mediehusen sticker Aller Media ut – men inte positiv bemärkelse. ”Det är inte proaktivt”, säger klimatforskaren Tommy Borglund..

Dagens Media - I förrgår: 11:32

Aftonbladet låter AI summera artiklar

Dagens Media - 26 maj 23 kl. 08:19

Elle byter redaktionschef

Helle Schunnesson tar över som redaktionschef på Elle när Sara Ångström Burling lämnar för en ny roll..

Dagens Media - 26 maj 23 kl. 08:00

Reklamkampanjer en klimatbov – klimatberäkning nästa för mediebyråerna

Att beräkna klimatavtrycket för reklamkampanjer blir allt vanligare bland svenska mediebyråer. Nu ingår det även som del i nyligen lanserade klimatinitiativet Commtoact Planet. ✓Jakt på standardiserad lösning ✓Så mycket släpper en kampanj ut.

Dagens Media - 26 maj 23 kl. 07:30

”Synen på tidskrifterna behöver uppgraderas”

Flera tidskrifter tar stora kliv på digitaliseringsfronten. Ändå beskrivs de ofta slentrianmässigt som printorienterade och bakåtsträvande, skriver Sveriges Tidskrifter..

Dagens Media - 25 maj 23 kl. 13:30

Tele2: ”Vi investerar mindre i medieslagen med högst utsläpp”

Tele2, en av Sveriges största annonsörer, ska göra mer miljövänliga medieval och har börjat justera mediemixen. Även Coca-Cola prioriterar klimatet: ”Jobbar man inte med hållbarhet finns ingen match för oss”, säger Nermin Mohamad Ali på Coca-Cola..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.