Resume > Ekonomi
Hedvig lanserar kampanj – uppmanar studenter att ha roligt
försäkringsbolaget Hedvig uppmanar landets studenter att ha roligt och lanserar kampanjen ”Fun Fund”. Tillsammans med kampanjen lanserar de en tävling där man kan vinna 10 000 kronor..
Läs mer på Resume
Läs mer om:
Hedvig, Fun Fund
Dela artikeln
delningar på Facebook.Fler nyheter från Resume
Arboga öl hoppar på den alkoholfria trenden – 658 år senare
Det har gått över 600 år sedan Arboga började brygga öl. Nu lanserar de för första gången en alkoholfri variant..
Heinz och Absolut i varumärkessamarbete – hyllar de klassiska 80-talsannonserna
Wunderman Thompson i Spanien hyllar TBWA:s ikoniska Absolut-annonser från 1980-talet, med en Heinz-twist..
Hyss, hundar och andra inspirationskällor
Varför inte vara lite crazy och söka inspiration utanför de stora allfarvägarna Google, Youtube och Tiktok?.
Göteborgsvarvet ”lägger ner” med hjälp av Spöket
Efter lyckat samarbete under 2022 väljer Göteborgsvarvet att fördjupa relationen med reklambyrån Spöket under 2023.
Ytterligare kreatörsprofil lämnar F&B
Pontus Thorén har varit med och jobbat fram koncept åt Coop, Ving och Clas Ohlson. Nu lämnar han Forsman & Bodenfors för frilanslivet..
Chat GPT har en fysisk påverkan på mig
Resumés bloggare Jakob Mjöbring känner rent fysiskt hur Chat GPT höjer hans puls på samma sätt som Facebook gjorde första gången han såg det..
Årets Guldäggskampanj låter dig tippa vinnarna
Guldäggsbettet ger användaren möjlighet att satsa på kreativ reklam – bokstavligt talat. Guldäggskampanjen är framtagen av Perfect Fools..
Susanne Axell bemöter kritiken om Kry-reklam: ”Fick ett erbjudande – det är inget att skämmas för”
Fråga doktorn-profilen har hamnat i blåsväder sedan hon synts som ansiktet utåt för Krys senaste reklamkampanj. Nu svarar hon på kritiken. Detta och mycket mer i morgonsvepet..
Jim Carlberg lämnar Tre
Med Jim Carlberg som marknadschef har Tre gått från kundtapp och dåligt självförtroende till något så ovanligt som en telekomaktör som sticker ut. Nu lämnar en av nyckelspelarna bolaget..
Skellefteås platsmarknadsföring – effektivt eller slöseri på skattepengar? Experterna väger in
Northvolts etablering i Skellefteå innebär en chans för kommunen att rekordväxa. Men skapar också en utmaning – hur lockar man invånare? Platsmarknadsföring har hittills varit kommunens vassaste verktyg.
Liknande Nyheter
Prenumerera på nyheter (RSS)
RSS är ett enklare sätt att följa nyheterna. Nyheterna laddas automatiskt ner till din nyhetsläsare och du behöver inte gå in på Pressen.se.
Du får gärna publicera eller länka till RSS-flödet på din blogg eller hemsida.
Senaste Ekonomi
- Makrorådet: Mer skräp ska upp till ytan
- Lidl sänker och fryser priser på 100 varor
- Det var inte nickel i börsens lager, det var vanlig sten
- Räntor stiger inför Fed-besked
- Stigande obligationsräntor inför Fed
- Historiskt Nato-ja i riksdagen
- Natobeslut klubbat i riksdagen
- Världens börser på helspänn inför ödesbeskedet från Fed
- Renewcell faller tvåsiffrigt efter brand
- Plats för gödselfabrik klar – men tidsplanen håller inte
Senaste nyheterna
- 22 mars 13:24, Vapenlagen, Järfälla
- Skolskjutning i Denver
- De identifierar hoten mot yttrandefriheten
- De identifierar hoten mot yttrandefriheten
- De identifierar hoten mot yttrandefriheten
- De identifierar hoten mot yttrandefriheten
- De identifierar hoten mot yttrandefriheten
- De identifierar hoten mot yttrandefriheten
- De identifierar hoten mot yttrandefriheten
- De identifierar hoten mot yttrandefriheten