Resume > Ekonomi

Wednesday, 22 March, 17:27

Resume - 02 feb 23 kl. 10:24

Hedvig lanserar kampanj – uppmanar studenter att ha roligt



försäkringsbolaget Hedvig uppmanar landets studenter att ha roligt och lanserar kampanjen ”Fun Fund”. Tillsammans med kampanjen lanserar de en tävling där man kan vinna 10 000 kronor..
Läs mer på Resume
Läs mer om:
Hedvig, Fun Fund

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Hedvig, lanserar, kampanj, uppmanar, studenteratt ha , roligt

Fler nyheter från Resume

Resume - 2 timmar sedan

Arboga öl hoppar på den alkoholfria trenden – 658 år senare

Det har gått över 600 år sedan Arboga började brygga öl. Nu lanserar de för första gången en alkoholfri variant..

Resume - 3 timmar sedan

Heinz och Absolut i varumärkessamarbete – hyllar de klassiska 80-talsannonserna

Wunderman Thompson i Spanien hyllar TBWA:s ikoniska Absolut-annonser från 1980-talet, med en Heinz-twist..

Resume - 5 timmar sedan

Hyss, hundar och andra inspirationskällor

Varför inte vara lite crazy och söka inspiration utanför de stora allfarvägarna Google, Youtube och Tiktok?.

Resume - 5 timmar sedan

Göteborgsvarvet ”lägger ner” med hjälp av Spöket

Efter lyckat samarbete under 2022 väljer Göteborgsvarvet att fördjupa relationen med reklambyrån Spöket under 2023.

Resume - 6 timmar sedan

Ytterligare kreatörsprofil lämnar F&B

Pontus Thorén har varit med och jobbat fram koncept åt Coop, Ving och Clas Ohlson. Nu lämnar han Forsman & Bodenfors för frilanslivet..

Resume - 6 timmar sedan

Chat GPT har en fysisk påverkan på mig

Resumés bloggare Jakob Mjöbring känner rent fysiskt hur Chat GPT höjer hans puls på samma sätt som Facebook gjorde första gången han såg det..

Resume - 7 timmar sedan

Årets Guldäggskampanj låter dig tippa vinnarna

Guldäggsbettet ger användaren möjlighet att satsa på kreativ reklam – bokstavligt talat. Guldäggskampanjen är framtagen av Perfect Fools..

Resume - 10 timmar sedan

Susanne Axell bemöter kritiken om Kry-reklam: ”Fick ett erbjudande – det är inget att skämmas för”

Fråga doktorn-profilen har hamnat i blåsväder sedan hon synts som ansiktet utåt för Krys senaste reklamkampanj. Nu svarar hon på kritiken. Detta och mycket mer i morgonsvepet..

Resume - I förrgår: 09:30

Jim Carlberg lämnar Tre

Med Jim Carlberg som marknadschef har Tre gått från kundtapp och dåligt självförtroende till något så ovanligt som en telekomaktör som sticker ut. Nu lämnar en av nyckelspelarna bolaget..

Resume - 11 timmar sedan

Skellefteås platsmarknadsföring – effektivt eller slöseri på skattepengar? Experterna väger in

Northvolts etablering i Skellefteå innebär en chans för kommunen att rekordväxa. Men skapar också en utmaning – hur lockar man invånare? Platsmarknadsföring har hittills varit kommunens vassaste verktyg.



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.