Resume > Ekonomi
Hyper Island lanserar ny varumärkesidentitet för att fira 25-årsjubileum
Utbildningsföretaget Hyper Island, med verksamhet i Sverige, Storbritannien, Singapore, USA och Brasilien, lanserar en ny varumärkesidentitet i samband med sitt 25-årsjubileum. Varumärkesidentiteten är resultatet av ett samarbete med varumärkesbyrån Affairs och ska bidra till Hyper Islands globala tillväxtresa..
Läs mer på Resume
Lägsta pris enligt Prisjakt:
Läs mer om:
Island, Hyper Island, Sverige, USA, Brasilien, Affairs, Hyper Islands
Dela artikeln
delningar på Facebook.Liknande nyheter
Taggar: Hyper, Island, lanserarny , varumärkesidentitetför att , fira, 25-årsjubileum
Fler nyheter från Resume
Studenterna har rätt – hållbarhet måste bli roligt
Berghs-studenterna sätter huvudet på spiken, skriver Dalarna Digitals vd Marcus Hanser. ”Som marknadsföringskonsulter ser vi ofta hur svårt det är att få fram hållbarhet på ett sätt som träffar mottagaren i hjärtat.”.
Polestar svänger mot inhouse: ”Helt odramatiskt”
Polestar släpper en ny kampanj, men har inte tagit hjälp av Forsman & Bodenfors. Det innebär inte att varumärket inte kommer att samarbeta med byråer i framtiden, menar företagets marknadschef Nils Rylén..
Hanna Widell: ”Perfect Day har varit väldigt dåliga på mångfald”
En självkritisk Hannah Widell medverkar i senaste avsnittet av SVT:s ”Min Sanning” Nu presenterar bolaget två nya poddprofiler..
Krisexperterna om PM Nilssons ålfiskeskandal: ”Inte funnits någon krishantering”
Avslöjandet om tjuvfiske av ål får statssekreterare PM Nilsson att lämna sin tjänst efter bara två månader. Krisexperterna Paul Ronge och Heidi Wold.
Får ansvaret för OKQ8:s kommunikation i Skandinavien
Agnes Palinski kommer närmast från spel Telia..
Resumé Utsikt #2: Datan är död – magkänslans återkomst
Martha Stewart gör reklamcomeback – och det finns faktiskt kul (!) reklamfilmer om datasäkerhet. Det har blivit uppror kring majonnäs och kinesisk K-pop gör entré hos Luis Vuitton.
Strategibyrån Hint värvar Stefan Pagréus
Copywritern och strategen Stefan Pagréus återvänder till byråvärlden: ”Lockande att få jobba med varumärken längs hela vägen”..
Dagens Nyheter befäster vikten av fri journalistik i ny kampanj
Sveriges största dagstidning Dagens Nyheter tagit fram kampanjen ”För en upplyst värld”. Initiativet ska lyfta betydelsen av fri journalistik. Kampanjen har letts av Dagens Nyheter och tagits fram i samarbete med Nord DDB..
Oh My gör tydlig blinkning åt kalhyggen i ny kampanj för Skogssällskapet
Skogssällskapet ska försöka ändra människors uppfattning om organisationen..
Kan gör tre seniora rekryteringar
Byrån befinner sig i en tillväxtperiod och värvar tidigare marknadschef, kommunikationschef och creative director..
Liknande Nyheter
Prenumerera på nyheter (RSS)
RSS är ett enklare sätt att följa nyheterna. Nyheterna laddas automatiskt ner till din nyhetsläsare och du behöver inte gå in på Pressen.se.
Du får gärna publicera eller länka till RSS-flödet på din blogg eller hemsida.
Senaste Ekonomi
- Efter kritiken – fastighetsvärden vänder om hyrorna
- Maha Energy: Fått godkännande att sälja dotterbolag i Brasilien
- Wall Street avrundar stark vecka med uppgångar
- Brasilianska konkurrensmyndigheten godkänner försäljningen av Maha Energy Brasil
- Indisk miljardär rasar på ”rikast-listan” efter blankarrapport
- Wall Street-jättens vd får 103 miljoner mindre i lön
- Landslagsstjärna trogen Di-läsare: ”Ekonomi ett intresse”
- Debatt: Samarbete för att stoppa nya våldsvågor
- Kristersson bjuder in partiledare till möte
- Politikerna måste avslöja populismen
Senaste nyheterna
- LeBron James tröja såld för rekordpris
- LeBron James tröja såld för rekordpris
- LeBron James tröja såld för rekordpris
- LeBron James tröja såld för rekordpris
- LeBron James tröja såld för rekordpris
- LeBron James tröja såld för rekordpris
- LeBron James tröja såld för rekordpris
- LeBron James tröja såld för rekordpris
- Han dödades av fem poliser – nu släpps filmbevisen
- Ung man misshandlad – påhoppad av flera gärningsmän