Resume > Ekonomi
Prinsessan Madeleine rasar mot Balenciagas bondagebjörnar: ”Det är INTE okej”
Prinsessan Madeleine tar starkt avstånd från Balenciaga efter nallebjörnsskandalen och kreatörer får bättre verktyg på Linkedin för att analysera målgruppen. Samtidigt kan Björn Kjellman sätta lite guldkant på tillvaron efter att han tog rollen som Ica-Stig, det är några av rubrikerna i onsdagens morgonsvep..
Läs mer på Resume
Lägsta pris enligt Prisjakt:
Läs mer om:
Madeleine, Balenciagas, INTE, Balenciaga, Linkedin, Björn Kjellman, Ica-Stig
Dela artikeln
delningar på Facebook.Liknande nyheter
Taggar: Prinsessan, Madeleine, rasarmot , Balenciagas, bondagebjörnarDet är INTE , okej
Fler nyheter från Resume
Studenterna har rätt – hållbarhet måste bli roligt
Berghs-studenterna sätter huvudet på spiken, skriver Dalarna Digitals vd Marcus Hanser. ”Som marknadsföringskonsulter ser vi ofta hur svårt det är att få fram hållbarhet på ett sätt som träffar mottagaren i hjärtat.”.
Polestar svänger mot inhouse: ”Helt odramatiskt”
Polestar släpper en ny kampanj, men har inte tagit hjälp av Forsman & Bodenfors. Det innebär inte att varumärket inte kommer att samarbeta med byråer i framtiden, menar företagets marknadschef Nils Rylén..
Hanna Widell: ”Perfect Day har varit väldigt dåliga på mångfald”
En självkritisk Hannah Widell medverkar i senaste avsnittet av SVT:s ”Min Sanning” Nu presenterar bolaget två nya poddprofiler..
Krisexperterna om PM Nilssons ålfiskeskandal: ”Inte funnits någon krishantering”
Avslöjandet om tjuvfiske av ål får statssekreterare PM Nilsson att lämna sin tjänst efter bara två månader. Krisexperterna Paul Ronge och Heidi Wold.
Får ansvaret för OKQ8:s kommunikation i Skandinavien
Agnes Palinski kommer närmast från spel Telia..
Resumé Utsikt #2: Datan är död – magkänslans återkomst
Martha Stewart gör reklamcomeback – och det finns faktiskt kul (!) reklamfilmer om datasäkerhet. Det har blivit uppror kring majonnäs och kinesisk K-pop gör entré hos Luis Vuitton.
Strategibyrån Hint värvar Stefan Pagréus
Copywritern och strategen Stefan Pagréus återvänder till byråvärlden: ”Lockande att få jobba med varumärken längs hela vägen”..
Dagens Nyheter befäster vikten av fri journalistik i ny kampanj
Sveriges största dagstidning Dagens Nyheter tagit fram kampanjen ”För en upplyst värld”. Initiativet ska lyfta betydelsen av fri journalistik. Kampanjen har letts av Dagens Nyheter och tagits fram i samarbete med Nord DDB..
Oh My gör tydlig blinkning åt kalhyggen i ny kampanj för Skogssällskapet
Skogssällskapet ska försöka ändra människors uppfattning om organisationen..
Kan gör tre seniora rekryteringar
Byrån befinner sig i en tillväxtperiod och värvar tidigare marknadschef, kommunikationschef och creative director..
Liknande Nyheter
Prenumerera på nyheter (RSS)
RSS är ett enklare sätt att följa nyheterna. Nyheterna laddas automatiskt ner till din nyhetsläsare och du behöver inte gå in på Pressen.se.
Du får gärna publicera eller länka till RSS-flödet på din blogg eller hemsida.
Senaste Ekonomi
- Wall Street: Slagigt på börserna – American Express rusar
- Förtroendet för Sveriges ekonomi rasar
- Stockholmsbörsen stängde upp trots tunga rapportras
- Storposter mäklad i Hemnet motsvarande 1,6 procent av kapitalet
- Höjda utdelningar – men analytiker varnar
- Invoicery Partners röstade ja till Spactvås bud
- Stora tekniska problem hos Swedbank
- Trots glädjeskuttet – vd ser fortsatta hot mot lönsamheten
- Goldman spår oljepris på 100 dollar
- Svagare inflation i USA bäddar fint för Fed
Senaste nyheterna
- Flera viltolyckor under eftermiddagen
- Sänkta straff efter påskupploppet i Örebro
- Sänkta straff efter påskupploppet i Örebro
- Fanns inte på kartan – förväntningarna måste vara rimliga
- Ilska efter tyskt utspel om "Europas krig mot Ryssland"
- Vi saknar Nisses humor, vänlighet och gemytlighet
- "Rörelsen" är ett mycket egensinnigt spiondrama
- Huset på Kristallvägen 23 i Rejmyre sålt för andra gången på kort tid
- Så har det gått för Sara Andersson i EM
- FN:s varning: Iran på väg att skaffa kärnvapen