Resume > Ekonomi

Friday, 03 February, 07:07

Resume - 28 nov 22 kl. 15:17

SL i stor kampanj med Familjen: ”Va fan åkte jag inte med SL för”



I sin senaste kampanj vill SL utmana idén att bilen skulle vara det smidigaste sättet att resa i vardagen. Tillsammans med Familjen Sthlm har man tagit fram en kampanj som ska få bilister att tänka till både en och två gånger..
Läs mer på Resume
Lägsta pris enligt Prisjakt:

Läs mer om:
Familjen, SL, Familjen Sthlm

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: SL i stor, kampanjmed , FamiljenVa , fan, åkte, jag inte med SL för

Fler nyheter från Resume

Resume - 8 timmar sedan

Nord DDB slår nytt rekord – här är alla vinnare från 100-wattaren

Med 625 watt tog Nord DDB hem fler watt från 100-wattaren än vad någon annan byrå tidigare gjort. På annonsörssidan var det McDonald's som lös starkast..

Resume - 14 timmar sedan

Domstolen slår fast: Arla får inte använda ”Netto noll”

Patent- och marknadsdomstolen går på samma linje som KO gällande Arlas användning av begreppet ”Netto noll klimatavtryck”..

Resume - 15 timmar sedan

Vinterns hetaste pitch avgjord: Nu har Telia valt byrå

Efter en tid av spekulationer står det klart att telekomtjätten Telia byter byrå. En av Sveriges största annonsörer lämnar samarbetet med Forsman & Bodenfors och anlitar istället nätverket NoA, där Åkestam Holst ingår ”Vi behöver förnyas”, säger Gina Azaric till Resumé..

Resume - 15 timmar sedan

Storpitchen avgjord: Nu har Telia valt byrå

Efter en tid av spekulationer står det klart att telekomtjätten Telia byter byrå. En av Sveriges största annonsörer lämnar samarbetet med Forsman & Bodenfors och anlitar istället nätverket NoA, där Åkestam Holst ingår..

Resume - 16 timmar sedan

Veckans värvningar – ta del av de senaste rekryteringsnyheterna från branschen

Resumé summerar rörelserna på arbetsmarknaden mellan 28 januari och 2 februari..

Resume - 17 timmar sedan

Daniel Collin: Vikten av vodka, olivolja, författare med mera

Daniel Collin om hur du blir mer kreativ – och varför kreatörer inom branschen lämnar för helt andra yrken..

Resume - 18 timmar sedan

We are more värvar kreatörstrio från Stendahls

Tre kreatörer från Stendahls ansluter till We are more: ”Vi har haft fullt ös hela hösten och våra kreatörer har stundtals gått på knäna”, säger byråns vd, Erica Berghagen..

Resume - 18 timmar sedan

Storbanken kränger krediter i elkrisens spår – med lurad KTH-chef som ansikte utåt: ”Olustigt”

Han svarade på några frågor i telefon. Sedan dök han plötsligt upp som expert i storbankens reklam för krediter. KTH-professorn Lars Nordström är förvånad över sitt nya sammanhang.

Resume - 19 timmar sedan

Svenska pr-byåer tror mindre på affärerna – men är mer positiva inför framtiden

En färsk undersökning avslöjar den svenska pr-branschens syn på framtiden jämfört med resten av kommunikationsbranschen..

Resume - 19 timmar sedan

McDonalds gjorde om utomhustavlor till foodtrucks

McDonalds lanserade nya smaker och kampanjade då genom att göra om sina digitala utomhustavlor till foodtrucks – och gav bort gratis burgare..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.