Resume > Ekonomi
Anyfins Black friday-kampanj är likadan som Nordax: ”Såna härmapor”
En plugin som aktiveras i kassan för att stoppa onödig konsumtion. Det är grundstommen i Black friday-kampanjen från både Anyfin och Nordax. Skillnaden? Nordax släppte sin 2021 och pausen är på 60 sekunder i stället för 30 minuter. – En rak kopia.
Läs mer på Resume
Lägsta pris enligt Prisjakt:
Läs mer om:
Black, Nordax, Anyfin, Hanna Belander
Dela artikeln
delningar på Facebook.Fler nyheter från Resume
Nord DDB slår nytt rekord – här är alla vinnare från 100-wattaren
Med 625 watt tog Nord DDB hem fler watt från 100-wattaren än vad någon annan byrå tidigare gjort. På annonsörssidan var det McDonald's som lös starkast..
Domstolen slår fast: Arla får inte använda ”Netto noll”
Patent- och marknadsdomstolen går på samma linje som KO gällande Arlas användning av begreppet ”Netto noll klimatavtryck”..
Vinterns hetaste pitch avgjord: Nu har Telia valt byrå
Efter en tid av spekulationer står det klart att telekomtjätten Telia byter byrå. En av Sveriges största annonsörer lämnar samarbetet med Forsman & Bodenfors och anlitar istället nätverket NoA, där Åkestam Holst ingår ”Vi behöver förnyas”, säger Gina Azaric till Resumé..
Storpitchen avgjord: Nu har Telia valt byrå
Efter en tid av spekulationer står det klart att telekomtjätten Telia byter byrå. En av Sveriges största annonsörer lämnar samarbetet med Forsman & Bodenfors och anlitar istället nätverket NoA, där Åkestam Holst ingår..
Veckans värvningar – ta del av de senaste rekryteringsnyheterna från branschen
Resumé summerar rörelserna på arbetsmarknaden mellan 28 januari och 2 februari..
Daniel Collin: Vikten av vodka, olivolja, författare med mera
Daniel Collin om hur du blir mer kreativ – och varför kreatörer inom branschen lämnar för helt andra yrken..
We are more värvar kreatörstrio från Stendahls
Tre kreatörer från Stendahls ansluter till We are more: ”Vi har haft fullt ös hela hösten och våra kreatörer har stundtals gått på knäna”, säger byråns vd, Erica Berghagen..
Storbanken kränger krediter i elkrisens spår – med lurad KTH-chef som ansikte utåt: ”Olustigt”
Han svarade på några frågor i telefon. Sedan dök han plötsligt upp som expert i storbankens reklam för krediter. KTH-professorn Lars Nordström är förvånad över sitt nya sammanhang.
Svenska pr-byåer tror mindre på affärerna – men är mer positiva inför framtiden
En färsk undersökning avslöjar den svenska pr-branschens syn på framtiden jämfört med resten av kommunikationsbranschen..
McDonalds gjorde om utomhustavlor till foodtrucks
McDonalds lanserade nya smaker och kampanjade då genom att göra om sina digitala utomhustavlor till foodtrucks – och gav bort gratis burgare..
Liknande Nyheter
Prenumerera på nyheter (RSS)
RSS är ett enklare sätt att följa nyheterna. Nyheterna laddas automatiskt ner till din nyhetsläsare och du behöver inte gå in på Pressen.se.
Du får gärna publicera eller länka till RSS-flödet på din blogg eller hemsida.
Senaste Ekonomi
- Bergman & Bevings rörelseresultat steg till 103 Mkr
- Bergman & Beving; Delårsrapport 1 april–31 december 2022
- Ökad orderingång för Skanska
- Lifcos resultat och omsättning kom in över estimaten
- Skanska slog vinstförväntningarna med råge
- Forskaren: Här är medieslagen som står sig bäst under ekonomiskt lågtryck
- Skanska föreslår 7,50 kronor i utdelning – lägre än väntat
- Samtrygg förbättrar rörelseresultatet
- Svaga USA-rapporter kan dämpa börsglädjen
- Kinesisk spionballong hittad – dagar innan Blinkens Pekingbesök
Senaste nyheterna
- ”Det finns inga präster som är dåliga i sängen”
- 03 februari 08:02, Sammanfattning natt, Norrbottens län
- 03 februari 07:51, Trafikolycka, Falkenberg
- Varför tar inte politikerna något ansvar?
- Schackrutan: Efterlängtad hemmaseger i Holland
- Liverapport 18.55: Vetlanda tar emot Västerås – följ matchen här
- Vi kan göra en god insats i skolan
- Efter evakueringen av rådhuset – här är nödlösningen för de som vill gifta sig borgerligt
- Isbanorna står redo för skrinnare
- Nästa punkt på Ukrainas önskelista: flygplan