Resume > Ekonomi

Friday, 30 September, 14:38

Resume - 19 aug 22 kl. 10:08

ATG visar upp tankeverkstaden inför helgens kupong



Åkestam Holst gestaltar människors magkänsla och tankegångar i senaste kampanjen för ATG:s nya poolspel BIG 9..
Läs mer på Resume
Läs mer om:
ATG, Holst, BIG

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: ATGvisar upp , tankeverkstadeninför , helgens, kupong

Fler nyheter från Resume

Resume - 1 timme sedan

Peak Performance återkrävs på miljonstöd

11 331 578 kronor, eller 11,3 miljoner kronor. Så mycket kräver Tillväxtverket att Peak Performance ska betala tillbaka, då man inte anser att bolaget visat ett behov av stödpengarna..

Resume - 1 timme sedan

”Snabba cash”-stjärnan årets stjärnskott på Roygalan: ”Vill jobba konstnärligt”

På gårdagskvällens Roygala prisades Alexander Abdallah som ”Roy rising star” för sin ”Dröm en dröm” för Maria Nilsdotter. Snabba cash-skådisen och regissören var tidigare avogt inställd till att göra just reklam, men öppnar nu upp för en förändring..

Resume - 3 timmar sedan

Yellon köper Malmö reklambyrå: ”Nu behöver man ju inte jobba mer...”

”Farligt farligt, men härligt härligt”, kallade Gustaf Hultberger draget att bryta med Edison som köpte upp dem i början av 2020. Men livet som fristående byrå varade inte länge. Nu förvärvar istället Malmö-byrån Yellon Gustaf Hultbergers Malmö reklambyrå..

Resume - I förrgår: 12:00

Riskerar vite för botoxreklam på Instagram

Läkemedelsverket bedömer att bolaget bakom skönhetsklinikerna Lifetime clinic har brutit mot förbudet att göra reklam för botox och begär att 100 000 kronor i vite döms ut..

Resume - 3 timmar sedan

Nytt koncept tar NordicBet tillbaka till kärnan – ska fördjupa passionen för sport

NordicBet lanserar ett nytt kommunikationskoncept under namnet ”Gör sporten större”. Sportspelsbolaget som var ett av de första i Norden att erbjuda spel på mer än de stora toppligorna, vill genom det nya konceptet belysa och fördjupa sin passion för sport..

Resume - 3 timmar sedan

Frölunda Torg öppnar gratisbutik – “rejäl krock” styrkan med kampanjen

I helgen öppnade Gratisbutiken på Frölunda Torg – en butik där ”shoppingen” är helt gratis. Premiären blev populär och en kö ringlade utanför redan 45 minuter innan öppning. Bakom kampanjen står reklambyrån Dear Friends..

Resume - 4 timmar sedan

Acne och Tinder i ny kampanj – ska göra generation Z förtjusta

I en ny kampanj vill dejtingappen Tinder locka unga till plattformen. Kampanjen är framtagen för den brittiska marknaden och bakom konceptet ”Find your kind” står Acne, som tagit fram och producerat totalt 22 korta filmer..

Resume - 4 timmar sedan

Därför förstår ingen de unga

Ingen förstår de unga. Det verkar vara slutsatsen av de otaliga analyserna av den yngre generationens röstbeteende. Om 18 till 21-åringar fick välja hade M, KD, L och SD mottagit hela 58 procent och bland skolungdomarna tog högerblocket hem segern med nästan en kvalificerad majoritet.

Resume - 6 timmar sedan

Här är alla vinnare från Roygalan 2022

Årets bästa reklamfilm har utsetts på Roygalan, som också delar ut priser till bästa reklamfilmsregissör och roligaste reklamfilm. Danska landslaget i fotboll får aningen bleka tröjor till VM - och så ser lönegapet ut hos influencers. Här är veckans sista morgonsvep..

Resume - 23 timmar sedan

5 tips – så jobbar Lidl med blixtkampanjer i sociala medier: ”Tillåter oss att gå utanför ramarna”

Lidl:s närvaro på sociala medier präglas till stor del av det som kallas blixtkampanjer eller realtidsmarknadsföring. När #Swedengate trendade var man snabba med att lyfta fram sin rabatterade falukorv; när säsong två av Snabba Cash hade premiär gjorde man pastisch på densamma. Teamchefen Matthias Glöckler tipsar om hur andra kan lära av Lidl och förklarar varför man prioriterar de snabba inläggen: ”Vi får en chans att faktiskt kommunicera med vår målgrupp på ett sätt som de uppskattar.



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.