SvD > Ekonomi

Tuesday, 28 June, 16:45

SvD - 21 maj 22 kl. 09:11

Världens dyraste bil såld




Läs mer på SvD

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Världens dyraste, bil, såld

Fler nyheter från SvD

SvD - 30 minuter sedan

Expert: Flera fördelar med små kärnkraftverk

Små, billiga kärnkraftverk kan vara en viktig pusselbit för att fasa ut fossil energi, lösa elbristen i södra Sverige och klara av det enorma energibehovet i framtiden.– Det är inte en naturlag att kärnkraft ska vara dyr, säger Christian Ekberg, professor i kemisk kärnteknik på Chalmers tekniska högskola..

SvD - 11 timmar sedan

Linkedin ser uppsving i krisen: ”Fantastiskt”

Medan techbolag tvingas till nedskärningar är det högkonjunktur för jobbplattformen Linkedin. ”Jag vet inte något företag som inte rekryterar via Linkedin”, säger bolagets Nordenchef Lisa Gunnarsson, som nu tar sikte på onlinekurser. .

SvD - 20 timmar sedan

Ombokning eller pengar – det gäller vid SAS-strejk

Än har pilotstrejken inte brutit ut. Men redan nu erbjuder SAS fri ombokning för att minska osäkerheten. På onsdag morgon finns risk för kaos om strejken blir ett faktum.

SvD - 20 timmar sedan

Värderingsraset inte största utmaningen

Från 460 miljarder kronor till runt 100 miljarder – på ett år. Klarnas värdering rasar mot en ny bottennivå, enligt nya medieuppgifter. Men mycket talar för att den stora utmaningen är en helt annan för den svenska betaljätten..

Pressen.se i Sociala medier

Pressen på facebook Nyhetspressen på Twitter

Liknande Nyheter


Prenumerera på nyheter (RSS)

RSS är ett enklare sätt att följa nyheterna. Nyheterna laddas automatiskt ner till din nyhetsläsare och du behöver inte gå in på Pressen.se.

Du får gärna publicera eller länka till RSS-flödet på din blogg eller hemsida.





Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.