Resume > Ekonomi

Friday, 21 January, 11:22

Resume - 29 nov 21 kl. 11:37

Coca-Cola rullar ut nyversion av den ikoniska julkampanjen



Coca-Colas nya kommunikationskoncept ”Real Magic” har blivit omdiskuterat. Nu rullar varumärket ut en uppdaterat version av den klassiska reklamfilmen ”Holidays are coming” från 1995..
Läs mer på Resume
Läs mer om:
cola, colas, Real Magic, Holidays

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Coca-Cola, rullarut , nyversionav den , ikoniska, julkampanjen

Fler nyheter från Resume

Resume - 15 minuter sedan

Frank Digital fördubblar omsättningen – förbereder expansion globalt

Frank Digital Experiences meddelar att de går från 11 till 25 miljoner kronor under 2021 med god lönsamhet. Nu siktar byrån på att öppna kontor i USA och Portugal..

Resume - 45 minuter sedan

”De klassiska contentbyråerna borde vara oroliga”

Under juryåret 2021 kom många av de bidrag som utmanade contentkategorin från byråer som vanligtvis jobbar med annat. Det borde oroa de byråer som nöjer sig med att hålla det ”helt och rent”, det skriver vikarierande juryordföranden Mina Fagerfjäll..

Resume - Igår: 13:17

Maria Glansén: ”Enorm potential i att titta på drivkrafter bakom förändrade matvanor”

Maria Glansén, design director och hållbarhetsansvarig på Happy F&B, inspireras av ofrivilliga startups inom hållbarhetsområdet och ser att innovation, produktutveckling och kommunikation allt oftare samspelar och stärker varandra..

Resume - 1 timme sedan

13 650 minuters bröst- och pungmeditation – Apotek hjärtat tar hem Månadens content

När vården varit ansträngd är det många som valt bort att gå på rutinkontroller för sina bröst och sin pung. För att uppmuntra dem att kolla sig själva lanserade Wenderfalck och Apotek Hjärtat en bröst- och pungmeditation, en meditation som tusentals tog till sig. Nu vinner de Månadens content..

Resume - 1 timme sedan

En riktigt bra omgång!

Vi gnäller alldeles för mycket på bidragen i Månadens Kampanj – år efter år. Det krävs en motkraft till allt slentriandissande. Det anser jurymedlemmen Petter Dixelius, copywriter på Nord DDB..

Resume - 1 timme sedan

Gummistöveln av guld – ger andra raka segern för Forsman & Bodenfors

En gummistövel placerar Forsman & Bodenfors överst på pallplatsen i 2021 års sista omgång av månadens idé..

Resume - 1 timme sedan

Attraheras alla kulturer mer av dåliga nyheter?

Är det bara negativa nyhetsinslag som får uppmärksamhet? Nja, så enkelt är det inte riktigt. Rodolfos beteendespecialist Rosanna Rippel går igenom forskningen..

Resume - 1 timme sedan

Gårdschips gör om designen – här är byrån bakom

Halländska Gårdschips bestämde under förra året att göra om förpackningsdesignen. Byrån bakom är Super Tuesday..

Resume - I förrgår: 10:46

Statsheraldikern: Ryska betaltjänstens logga för lik kungahusets

Ryska Koronapays varumärke med sluten bygelkrona inkräktar på symbolerna för Europas monarkier, anser Statsheraldikern Henrik Klackenberg..

Resume - 2 timmar sedan

Egna supportrarna sågar lagets nya logga: ”Wannabe NHL-jippoförening”

Supportarna kritiserar Frölunda HC:s brist på dialog i arbetet med logotypen, Tiktok testar abonnemangslösningar och både Twitter och Meta satsar på NFT:er. Det och mer i veckans sista morgonsvep..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.