Resume > Ekonomi

Monday, 25 October, 22:30

Resume - 23 sep 21 kl. 13:44

OTW vinner Öresundskraft



OTW blir ny kommunikationsbyrå åt energibolaget Öresundskraft med ansvar för bland annat koncept och strategisk kommunikation kring hållbarhets- och samhällsfrågor, innehållsproduktion samt medieköp..
Läs mer på Resume
Läs mer om:
OTW, Öresundskraft

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: OTW, vinner, Öresundskraft

Fler nyheter från Resume

Resume - 6 timmar sedan

Influencernätverken om nya Instagram-verktygen: ”Vi ser oss inte som en mellanhand”

Mark Zuckerberg vill göra det enklare för användare på Instagram att hitta sponsorer, och nu testkörs ett verktyg som kommer göra just det. Riskerar influencerbyråerna att bli överflödiga? Resumé har pratat med nätverk om hur affären kommer att påverkas..

Resume - 22 okt 21 kl. 10:22

Janne Josefsson: Jag är inte PR-konsult – jag ska föreläsa

Igår gick den nystartade byrån Wings PR ut med att de hade knutit en av Sveriges mest kända grävande journalister, Janne Josefsson, till sig. Nu förtydligar han att han inte ska hjälpa specifika organisationer utan erbjuder föreläsningar för alla som är intresserade..

Resume - 22 okt 21 kl. 12:13

”Tiktok är inte längre en hajp – dags för marknadsförare att börja experimentera”

Det är dags för marknadsförare att förstå värdet i Tiktok, det skriver Arash Gilan i en krönika. Appen har nått succé snabbare än någon annan plattform, och nu är det mer än bara en hajp, skriver han..

Resume - 7 timmar sedan

Patrik Westander: ”Använd värdegrunden vid all rekrytering”

Som ihärdiga praktiker inom värdegrundsarbete är vårt bästa tips att använda värdegrunden vid all rekrytering. Låt exempelvis jobbsökaren ställa frågor utifrån värdegrunden i ett särskilt möte, skriver Patrik Westander som svar till professor Mats Alvessons känga till kommunikationsbranschen om funktionell dumhet..

Resume - 7 timmar sedan

Varumärkesduellen: Så lyckas utmanarna Hedvig och Svedea göra avtryck i försäkringsbranschen

Designbutik för kunderna eller folklig reklamfilm. Två försäkringsbolag utmanar utifrån olika perspektiv. Det är inte självklart vem som har ett vinnande koncept..

Resume - 7 timmar sedan

E.On lanserar ny kampanj med Carola-hit

Carolas ”Säg mig var du står” fick nytt liv för några år sedan. Nu blir låten en symbol för klimatomställning i BBDO Nordics nya kampanj för E.On..

Resume - 6 timmar sedan

Åk med världens klimatsmartaste fartyg, uppmanar Viking Line i ny kampanj

Pigga upp dig med lite lyx och åk med världens mest klimatsmarta fartyg är budskapet från Viking Lines nya kampanj, Viking Line Glory..

Resume - 8 timmar sedan

Wint och Hemnetknarkarna inleder samarbete

Vad händer när redovisningskonsulten inte längre behöver sitt hemmakontor? Det ligger som grund till Wints kampanjsamarbete med Instagramkontot Hemnetknarkarna..

Resume - 9 timmar sedan

Därför byter marknadschefen martech-verktyg

Resumés bloggare Martin Edenström om hur den digitala budgeten spenderas 2022 och e-handelns dominans..

Resume - 9 timmar sedan

Animals nya kampanj för Volvia: ”Vill skapa ett visuellt universum där bollarna tar plats”

Lysande fotbollar står i rampljuset när Volvia vill göra bilister mer medvetna om barns säkerhet på vägarna. ”Volviabollen är gjord för att lysa upp i mörkret”, säger kreatörer August Laustsen på Animal..

Pressen.se i Sociala medier

Pressen på facebook Nyhetspressen på Twitter

Liknande Nyheter

Bilder




Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.