Resume > Ekonomi

Thursday, 21 October, 22:22

Resume - 21 sep 21 kl. 11:20

Konst ska få fler att prata om kollektivavtalade försäkringar



Hur ser försäkringar/">försäkringar via jobbet ut som skulptur? I anr+1:s senaste kampanj för Afa försäkring ges svaret i form av den digitala konstutställningen ”Konsten att inte missa ersättning”. Initiativet ska påminna chefer inom kommuner och regioner om att prata med medarbetarna om kollektivavtalade försäkringar/">försäkringar..
Läs mer på Resume
Läs mer om:
Afa Försäkring, Konsten

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Konstska få , fleratt , prataom , kollektivavtalade, försäkringar

Fler nyheter från Resume

Resume - 1 timme sedan

Janne Josefsson ger sig in i pr-branschen – här är nya karriärsteget för grävande journalisten

Från grävande journalist till senior rådgivare – nu ska Janne Josefsson hjälpa krisexperten Hampus Knutsson på Wings PR..

Resume - 4 timmar sedan

Här är vinnarna i Guldnyckeln 2021

Rambolls och Garbergs ”Happy Commuter” blir storvinnare i Guldnyckeln 2021. Här är alla vinnare..

Resume - 6 timmar sedan

Mastercard om den syftesdrivna marknadsföringen och att utbilda äldre i digitala betalsätt: ”Vi lägger konkurrensen åt sidan”

I veckan har Mastercard lanserat kampanjen Betalningshjälpen 2.0, där man genom digitala utbildningar vill hjälpa äldre att känna sig trygga med digitala betalningar. Resumé har pratat med Mastercards marknadsföringschef om syftesdriven marknadsföring..

Resume - 6 timmar sedan

Non smoking generation lanserar kampanj för att stoppa tobaksponsring inom F1

Unga och oskyldiga åskådare ska inte behöva utsättas för tobaksreklam inom Formel 1. Det anser organisationen ”A non smoking generation” som nu lanserar en global kampanj mot Formel 1..

Resume - 7 timmar sedan

Donald Trum lanserar egna sociala nätverket Truth Social

Enligt Washington Post uttalade USA:s förre president, Donald Trump, över 37 000 falska eller missvisande påståenden under sin presidenttid. Nu lanserar han det sociala nätverket ”Truth social”..

Resume - 8 timmar sedan

Stor diskrepans mellan konsumtion och reklamutgifter, visar rapport

Reklamutgifter är kraftigt uppblåsta i relation till den dagliga konsumtionen, visar en rapport från Warc. Sociala medier, till exempel, förutspås stå för nästan 40 procent av reklamutgifter 2022, men bara strax över 21 procent av den dagliga mediakonsumtionen. Diskrepansen motsvarar ett värde på 94,3 miljarder dollar..

Resume - 8 timmar sedan

Djävulskt bra antireklam – MSCHF är byrån med samma metod som Supreme

Brooklynbyrån MSCHF vägrar traditionell reklam. I stället använder de digitala medier som en arena att uttrycka idéer på – och gör det extremt framgångsrikt. Problemet är att byrån inte tar kommunikationsuppdrag..

Resume - 10 timmar sedan

Vd:n lämnar Planeta Design – Sandra Planeta tar över rodret igen

Designbyrån Planeta Design tappar vd:n Anna Jandler, som nu blir landschef på Scandinavian Film Distribution..

Resume - 10 timmar sedan

Ny vd på Snask: ”Vem vill inte leda ett så spännande varumärke?”

Nästa år fyller den kreativa byrån Snask 15 år. Nu ansluter en ny vd till bolaget, nämligen Gia Stridbeck. Och byrån startar dessutom ett synthband..

Resume - 12 timmar sedan

Polestar tar hjälp av astronaut i ny varumärkeskampanj: ”Kan vi bevara jorden samtidigt som vi njuter av spänningen i att vara människa?”

Tillsammans med astronauten Karen Nyberg och en ny byråpartner går Polestar ut i en bred varumärkeskampanj i dag. Enligt Nils Rylén, chef för den globala marknadsföringen, är det inledningen på en stor satsning på kreativitet..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.