Dagens Media > Ekonomi

Tuesday, 21 September, 07:06

Dagens Media - 26 jul 21 kl. 14:07

Case: Så lyckas du med ditt nyhetsbrev – här är experternas bästa råd



Nyhetsbrev har seglat upp som ett av de hetaste formaten på mediehimlen. Tre nyhetsbrevsexperter delar med sig av sina insikter för att lyckas med betalbrev. ✓ SvD om baksidan med clickbait i breven ✓ Lars Herlin om utskickstider ✓ Nicklas Hermansson om hur du vårdar ditt brev..
Läs mer på Dagens Media
Läs mer om:
Herlin, Hermansson

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Case, lyckasdu med ditt , nyhetsbrevhär är , experternas bästa råd

Fler nyheter från Dagens Media

Dagens Media - 15 timmar sedan

Andreas Lind lämnar Ocean Outdoor – av personliga skäl

Andreas Lind, vd för Ocean Outdoor Sverige, lämnar positionen till följd av personliga skäl. ”Hans hälsa och välmående är vår första prioritet”, säger Anders Axelsson som tar över som Sverige-vd för Ocean outdoor..

Dagens Media - 15 timmar sedan

Andreas Lind lämnar Ocean Outdoor – av hälsoskäl

Andreas Lind, vd för Ocean Outdoor Sverige, lämnar positionen till följd av hälsoskäl. ”Hans hälsa och välmående är vår första prioritet”, säger Anders Axelsson som tar över som Sverige-vd för Ocean outdoor..

Dagens Media - 15 timmar sedan

Tidningen Faktum fyller 20 år: ”Är förjävligt”

Tidningen Faktum ”firar” 20 år – och rasar över att de fortfarande finns som tidning. ”Att vi fortfarande behövs är förjävligt. Faktum har inget egenvärde”, säger chefredaktören Sarah Britz..

Dagens Media - 15 timmar sedan

Ocean outdoors vd, Andreas Lind, lämnar av hälsoskäl

Andreas Lind, vd för Ocean outdoor Sverige, lämnar positionen till följd av hälsoskäl. ”Hans hälsa och välmående är vår första prioritet”, säger Anders Axelsson som tar över som Sverige-vd för Ocean outdoor..

Dagens Media - 17 timmar sedan

Snart öppnas kontoren igen – här är möjligheter och utmaningarna

Jobba hemma, på kontoret eller en hybridvariant? Hur vi hanterar framtidens arbetsplats står inför både utmaningar och möjligheter. I ett debattinlägg på Dagens Media resonerar Arash Gilan hur framtiden kan se ut..

Dagens Media - 18 timmar sedan

TV4: Alla våra medarbetare ska värna vårt oberoende

TV4 har strikta regler för nyhetsredaktionen, men ”nöjesprofilerna” med kontrakt har lösare tyglar. Det ger dem klirr i kassan, men de får inte göra helt som de vill. Dagens Media har granskat regelverket..

Dagens Media - 23 timmar sedan

”Digitalt eller analogt, online eller offline – vem bryr sig?”

I princip alla medier är digitala, så sluta säga att du jobbar med digital marknadsföring. Katt eller tiger är mer relevant, skriver TBS projektledare Andreas Liss-Daniels, och bjuder på fyra tips kring hur man kan tänka kring medieval..

Dagens Media - 23 timmar sedan

Sohaila Bagger-Sjöbäck: ”Dags att anpassa sig till en ny arbetsmarknad”

I det 197:e avsnittet av podcasten ”Under 15” gästas Henric Smolak av Sohaila Bagger-Sjöbäck som grundat Gig Assembly för att diskutera framtidens arbetsmarknad..

Dagens Media - 17 sep 21 kl. 14:48

Här är veckans viktigaste medienyheter

Expressen namnger TV4-profilen, influencernätverken som kämpar med lönsamheten, höjt mediestöd, C More-chefen lämnar och it-haveri hos Bonnier News Local. Det är några av veckans viktigaste branschnyheter..

Dagens Media - 17 sep 21 kl. 14:22

Unilever väljer Mindshare – igen

Mindshare tar hem Unilevers globala jättepitch. ”Det känns helt fantastiskt”, säger Mindshares vd Clara Grelsson, till Dagens Media..

Pressen.se i Sociala medier

Pressen på facebook Nyhetspressen på Twitter

Liknande Nyheter

Bilder


Prenumerera på nyheter (RSS)

RSS är ett enklare sätt att följa nyheterna. Nyheterna laddas automatiskt ner till din nyhetsläsare och du behöver inte gå in på Pressen.se.

Du får gärna publicera eller länka till RSS-flödet på din blogg eller hemsida.





Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.