Resume > Ekonomi

Sunday, 11 April, 08:32

Resume - 25 feb 21 kl. 11:06

Kampanj med eget soundtrack ska visa den ordlösa upplevlsen av att dricka en Coca-Cola



Wieden+Kennedy har tagit fram kampanjen ”Open That Coca-Cola” som ordlösa ska lyfta upplevelsen av att dricka en Coca-Cola. Kampanjen stöds av en helt ny låt skapad av Tyler, The Creator..
Läs mer på Resume
Läs mer om:
Coca-Cola, +kennedy, Open That Coca-Cola, Tyler, Creator

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Kampanjmed , eget, soundtrackska , visaden , ordlösa, upplevlsen, av att dricka en Coca-Cola
- 01 jan 70 kl. 01:00

Fler nyheter från Resume

Resume - 22 timmar sedan

På jakt efter den nya användarupplevelsen när mätbarhet driver oss bort från kreativa lösningar

Vi har UX-designat oss fram till den sömlösa användarresan. Med en A/B-testad knapp som garanterar en konvertering. Men varför är det så tråkigt?

Resume - Igår: 15:01

Markus Ahlm lämnar Colony – blir kreativ chef på McCann

Byråproducenten och den tidigare Social Club-grundaren Markus Ahlm tar över det kreativa rodret på McCann. ”Vi letade efter en creative doer”, säger McCann-vd:n Jacob Stjärne..

Resume - Igår: 14:19

Därför uppmuntrar färre alternativ till köp – inte tvärtom

”Fler alternativ innebär beslutsångest, höjda förväntningar, ånger och självkritik när det man valt gör en missnöjd”, skriver beteendevetaren Beate Undén i veckans Beteendebank..

Resume - Igår: 14:14

Efter rasistattackerna – brittiska fotbollsklubbar bojkottar sociala medier

Efter att flera spelare utsatts för rasistiska påhopp väljer Swansea, Birmingham och Rangers FC att pausa användningen av sociala plattformar. Pausen innefattar även samtliga spelare. I den engelska andraligan diskuteras även en gemensam bojkott..

Resume - Igår: 14:15

Här är dolda metoderna för att hajpa varumärken genom memes

Varför är memes kul, egentligen? Åt vilket håll är memeskulturen på väg? Och finns det någon vinning för varumärken i att använda som av memes som kommunikationsform?

Resume - Igår: 13:36

Medtechbolaget väljer The Amazing Society

The Amazing Society släpper en ny varumärkesplattform och lanseringskoncept för medtech-bolaget Icellate..

Resume - Igår: 11:51

Visual Art väljer Berntzon Bylund

Berntzon Bylund Communication Group ska hjälpa Visual Art att vässa sin externa kommunikation..

Resume - Igår: 10:56

Berghs-elever skapar kommunikation åt Norrskens startups

Reklamskolan Berghs inleder ett samarbete med stiftelsen Norrsken Foundation..

Resume - Igår: 10:20

Fröjd i vildmarken – byrån vinner Friluftsfrämjandets pitch

Fröjd blir anrika Friluftsfrämjandets nya digitalbyrå..

Resume - Igår: 09:52

Ben & Jerry skapar spel på utomhustavla

Med hjälp av en mobil kan gångtrafikanter nu koppla upp sig till en utomhustavla och spela ett Ben & Jerry's-spel. Det är första gången som underhållningsplattformen Flarie testar tekniken på en billboard..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.