Resume > Ekonomi

Wednesday, 23 June, 05:30

Resume - 31 okt 20 kl. 09:20

Sveriges bästa marknadschefer 2019 – vad hände sen?



Kvällen den 17 oktober 2019 blev sex kvinnor och nio män utsedda till Sveriges bästa marknadschefer. I mars 2020 förändrades deras vardag, men hur?.
Läs mer på Resume
Läs mer om:
Sveriges

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Sveriges bästa marknadschefer, 2019vad , hände, sen

Fler nyheter från Resume

Resume - 19 timmar sedan

Guld till Ingo – silver till Garbergs och Abby Priest i Cannes Lions

Ingo och Burger Kings Grand Prix-vinnare ”Moldy Whopper” tar även hem guld i print. Samtidigt vinner Garbergs och Ramboll silver i WARC Awards for Effectiveness. Abby Priest och Hjärtebarnsfonden belönas med silver för kampanjen ”Dante's Heartbeats” i kategorin Health & Wellness..

Resume - 15 timmar sedan

NoA:s presenterar nytt förvärv: Salesforce-specialisten Axenon

UPPDATERAD. NoA gör nästa förvärv på den svenska marknaden. I dag står det klart att Axenon, ett konsultbolag som jobbar med Salesforces plattformar, blir en del av nätverket.

Resume - 14 timmar sedan

Ökade krav på tydlighet – det betyder ”Kenza-domen” för influencervärlden

Efter domen i fredags blir definitionen av vad som är ett reklamsamarbete betydligt bredare än vad som tidigare gällt. Det ställer nya krav på både annonsörer och influencers..

Resume - 14 timmar sedan

AKQA och H&M om Grand Prix-vinsten: ”Något utöver det vanliga”

H&M:s återvinningssystem för textilier – ”Looop” – plockade i går hem ett prestigefyllt Grand Prix i Cannes Lions. Här berättar AKQA och H&M om vinsten. ”Att prisa kreativitet på en internationell scen har aldrig varit viktigare”, säger Axel Nygårds, associate creative director på AKQA..

Resume - 13 timmar sedan

Försvarsmakten och Nord DDB presenterar första kampanjen – vill locka unga kvinnor

Försvarsmakten har svårt att locka unga kvinnor. I den nya kampanjen riktar man sig till de som ännu inte tagit studenten..

Resume - 14 timmar sedan

Knak Agency skapar Persona-parfym inför årets Bergmanvecka

Årets tema för Bergmanveckan är Remaking Bergman. Nu lanserar evenemanget en exklusiv parfym inspirerad av Ingmar Bergmans internationellt erkända mästerverk Persona från 1966..

Resume - 15 timmar sedan

NoA:s presenterar nytt köp: Salesforce-specialisten Axenon

NoA gör nästa förvärv på den svenska marknaden. I dag står det klart att Axenon, konsultbolag som jobbar med Salesforces plattformar, blir en del av nätverket..

Resume - 17 timmar sedan

Vimla lanserar nytt koncept efter byråbytet – suddar ut gränserna mellan den digitala och fysiska världen

Bakom konceptet ”Bye bye offline” står BBDO Nordics. ”Mobiltelefonen är ofta en väg till självförverkligande och en större social värld, speciellt för dagens unga. Varför ska vi stå i vägen för det?

Resume - 19 jun 21 kl. 08:39

Daniel Kahneman: Därför väljer algoritmer bättre än du

Människor är irrationella och bedömningar bör överlämnas till robotar. Den inom marknadsföringsvärlden inflytelserika Daniel Kahneman är här med uppföljaren till ”Tänka snabbt och långsamt”..

Resume - 16 timmar sedan

Månadens Casedragning: Så skapades #kavlaupp-kampanjen

Teamet bakom #kavla upp berättar om arbetet bakom den omfattande och uppmärksammade vaccinationskampanjen från insiktsarbetet, rekryteringar av profiler och insamlingen av pengar till medieplanering och utförande..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.