Dagens Media > Ekonomi

Monday, 10 December, 11:57

Liknande nyheter

Taggar: tycker , mediebyråernaom , jätteaffären

Fler nyheter från Dagens Media

Dagens Media - 30 minuter sedan

Studie: Content marketing upplevs som mest relevant

Målgruppen minns avsändaren bakom vanliga annonser bäst, men content marketing uppfattas som mer relevant, enligt Sveriges Tidskrifters studie..

Dagens Media - 2 timmar sedan

Hélène Barnekow ny vd för Microsoft Sverige

Telia tidigare vd Hélène Barnekow byter till Microsoft Sverige..

Dagens Media - 2 timmar sedan

Google i hemliga samtal med kinesisk techgigant

Google och kinesiska Tencent ser enligt uppgift över ett samarbete som ska gynna båda techgiganternas kunder, skriver The Information..

Dagens Media - 3 timmar sedan

Under 15: "Bara ett av tio barn kan hantera pengar"

"Under 15" träffar fotbollsproffset och entreprenören Philip Haglund som gjort det till sitt kall att lära barn hantera pengar och sin privatekonomi..

Dagens Media - 06 dec 18 kl. 13:13

Ny utbudsledning ska göra UR mer digitala

En ny utbudsledning och en ny gemensam digital plattform ska göra UR mer snabbfotade och digitala. "Den långsiktiga förändringen hoppas jag blir det som händer när ett f��retag engagerat står på tå", säger Sofia Wadensjö Karén, vd på UR..

Dagens Media - 4 timmar sedan

Känslorna som skapar förstklassiga julannonser

KRÖNIKA. Unruly har listat och analyserat de julannonser som skapar mest känslor de senaste åren..

Dagens Media - I förrgår: 08:00

Ulf Hermansson Samell: "Tävlingsdjävulen driver mig vidare"

Ulf Hermansson Samells tävlingsinstinkt vaknade till liv när han över en lunch diskuterade taxikoncernen Cabonlines expansion med bolagets vd. I februari lämnar han jobbet som marknadschef på Sveriges Annonsörer för att bli Cabonlines första head of marketing..

Dagens Media - I förrgår: 14:29

Så hanterar SVT influencer-problematiken

Cecilia Forss är ansiktet utåt för second hand-appen Tise. Samtidigt spelar hon en av huvudrollerna i SVT:s julkalender. Enligt Hanna Dowling, chef för företagsfrågor, är det ett växande problem för SVT att allt fler profiler agerar influencers i sociala medier..

Dagens Media - I förrgår: 13:12

Mobil video växer lavinartat

Investeringarna i mobil video beräknas öka kraftigt fram till 2023. "Vi tror att video i mobilen kommer att öka lavinartat även i Sverige", säger Jonas Olsen, Nordenchef på Pubmatic..

Dagens Media - 07 dec 18 kl. 10:47

Dynamiskt anpassad TV4-reklam nu även hos Com Hem och Boxer

Dynamisk anpassad TV4-reklam i Com Hem och Boxer ska ge en mer skräddarsydd reklamupplevelse. Sedan tidigare är lösningen igång även på Telia Play..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.