Dagens Media > Ekonomi

Friday, 27 April, 06:47

Dagens Media - 21 mar 18 kl. 07:00

Så fick Margaux Dietz partiledarna till Youtube-studion



POLITIKEN OCH INFLUENCERS DEL 3 AV 5. Har de politiska partierna fått upp ögonen för den nya tidens makthavare – och vad innebär i så fall det? Dagens Media tar ett grepp om influencers betydelse i valrörelsen. I Youtube-formatet "Partitempen" har Margaux Dietz lyckats få samtliga partiledare att ställa upp på intervjuer – utan minsta övertalan..
Läs mer på Dagens Media
Läs mer om:
Margaux Dietz, Youtube, POLITIKEN OCH INFLUENCERS DEL, AV, Media, Partitempen

Dela artikeln

8 delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: fick , Margaux, Dietz, partiledarnatill , Youtube-studion
Blekinge Läns tidning - 06 mar 18 kl. 08:10

Då kommer Margaux Dietz valprogram

Bloggaren och sociala medier-profilen Margaux Dietz har tidigare avslöjat att hon i vår ska lansera ett nytt program om politik på sin Youtube-kanal. Nu är det klart att "Partitempen", som programmet heter, får premiär den 21 mars. "Partitempen" är en intervjuserie med partiledarna för riksdagspartierna.

SmålandsPosten - 06 mar 18 kl. 08:10

Då kommer Margaux Dietz valprogram

Bloggaren och sociala medier-profilen Margaux Dietz har tidigare avslöjat att hon i vår ska lansera ett nytt program om politik på sin Youtube-kanal. Nu är det klart att "Partitempen", som programmet heter, får premiär den 21 mars. "Partitempen" är en intervjuserie med partiledarna för riksdagspartierna.

Kristianstadsbladet - 06 mar 18 kl. 08:10

Då kommer Margaux Dietz valprogram

Bloggaren och sociala medier-profilen Margaux Dietz har tidigare avslöjat att hon i vår ska lansera ett nytt program om politik på sin Youtube-kanal. Nu är det klart att "Partitempen", som programmet heter, får premiär den 21 mars. "Partitempen" är en intervjuserie med partiledarna för riksdagspartierna.

Barometern - 06 mar 18 kl. 08:10

Då kommer Margaux Dietz valprogram

Bloggaren och sociala medier-profilen Margaux Dietz har tidigare avslöjat att hon i vår ska lansera ett nytt program om politik på sin Youtube-kanal. Nu är det klart att "Partitempen", som programmet heter, får premiär den 21 mars. "Partitempen" är en intervjuserie med partiledarna för riksdagspartierna.

Sydöstran - 06 mar 18 kl. 08:10

Då kommer Margaux Dietz valprogram

Bloggaren och sociala medier-profilen Margaux Dietz har tidigare avslöjat att hon i vår ska lansera ett nytt program om politik på sin Youtube-kanal. Nu är det klart att "Partitempen", som programmet heter, får premiär den 21 mars. "Partitempen" är en intervjuserie med partiledarna för riksdagspartierna.

YA - 06 mar 18 kl. 08:10

Då kommer Margaux Dietz valprogram

Bloggaren och sociala medier-profilen Margaux Dietz har tidigare avslöjat att hon i vår ska lansera ett nytt program om politik på sin Youtube-kanal. Nu är det klart att "Partitempen", som programmet heter, får premiär den 21 mars. "Partitempen" är en intervjuserie med partiledarna för riksdagspartierna.

BT - 06 mar 18 kl. 08:10

Då kommer Margaux Dietz valprogram

Bloggaren och sociala medier-profilen Margaux Dietz har tidigare avslöjat att hon i vår ska lansera ett nytt program om politik på sin Youtube-kanal. Nu är det klart att "Partitempen", som programmet heter, får premiär den 21 mars. "Partitempen" är en intervjuserie med partiledarna för riksdagspartierna.

Dagensanalys.se - 16 okt 17 kl. 10:41

Margaux Dietz är årets influencer

Influencers of Sweden har utsett Sveriges ledande influencers och vinnare blev Margaux Dietz. Margaux Dietz är den där tjejen som bloggar på Elle och tidigare publicerat en video på när hon födde barn. Här är de som fick ett pris under kvällen: Årets influencer: Margaux Dietz Årets Nykomling : JLC
Årets Veteran: Elsa Billgren
Årets Kreatör: Elin Kero
Årets Varumärke: Elin Häggberg
Årets Röst: Ångestpodden
Årets Innovatör : Nordinary
Årets Business: Therese Lindgren
Ebbapriset: Frida Ramsted
Årets medlem: Clara Toll Årets Samarbete : Angeliqa Mejstedt & Morakniv
Årets Annonsör: Adobe.

Sydsvenskan - 12 apr 18 kl. 09:30

Margaux Dietz måste ta sig ur sin komfortzon

Hon har nästan 130 000 prenumeranter på Youtube, men tycker att det är nervöst att synas i vanlig tv. Inför fredagens "Let's dance" är Margaux Dietz största utmaning att visa intimitet framför kameran. År 2017 tilldelades Margaux Dietz "Stora influencer.

Helsingborgs Dagblad - 12 apr 18 kl. 09:30

Margaux Dietz måste ta sig ur sin komfortzon

Hon har nästan 130 000 prenumeranter på Youtube, men tycker att det är nervöst att synas i vanlig tv. Inför fredagens "Let's dance" är Margaux Dietz största utmaning att visa intimitet framför kameran. År 2017 tilldelades Margaux Dietz "Stora influencer.

Fler nyheter från Dagens Media

Dagens Media - 8 timmar sedan

Här är vinnarna i Gyllene Hjulet

De starkaste insatserna inom sponsring och event har utsetts under Gyllene Hjulet – här är alla vinnarna..

Dagens Media - 15 timmar sedan

Dentsu Aegis växlar upp digitalt – i Göteborg

"Vi har sneglat på Göteborg en längre tid och som del av Dentsu Aegis kan vi starta upp under optimala förhållanden", säger digitalbyrån Outfox vd om flytten till västkusten..

Dagens Media - 16 timmar sedan

Bokus lanserar playtjänst

Tillsammans med BBH Stockholm har Bokus tagit fram en playtjänst – inklusive guidehjälp av bokexperter..

Dagens Media - 18 timmar sedan

Fortsatt tro på styrkan i VR

Nya plattformar som AR och VR har länge spåtts vara framtiden. Men bland sladdtrassel, för stora glasögon och annonsörernas okunskap väntar alla fortfarande på det stora genombrottet. "Jag skulle skämmas om inte VR och AR slog igenom", säger Niklas Bakos, vd på adtech­bolaget Adverty..

Dagens Media - 19 timmar sedan

Lykos reklam starkast på Youtube första kvartalet

Lyko toppar listan över de reklamfilmer som gått bäst på Youtube i Sverige under första kvartalet..

Dagens Media - 20 timmar sedan

"AI ska kunna vinna Nobelpriset i medicin"

PODD. Forskningschefen Daniel Gillblad har en vision om att bygga AI som kan vinna Nobelpriset..

Dagens Media - 20 timmar sedan

De kan vinna Årets Kampanj

Arla, Tui och SBAB finns bland annonsörerna som kan ta hem pris för Årets Kampanj i Stockholm Media Award..

Dagens Media - 21 timmar sedan

Per Carleö: "Lika viktigt att förstå vad kunden vill ha i framtiden"

Marknadsdirektören Per Carleö berättar om Volvos emotionella reklamkoncept och om pressen efter en riktigt lyckad kampanj. "Det är livsfarligt att tro att man kan göra samma sak gång på gång," säger Per Carleö till Dagens Media..

Dagens Media - 21 timmar sedan

Trots Cambridge Analytica – Facebook ökar

Facebooks siffror har inte tagit skada av den senaste tidens skandaler. Det framgår i techjättens senaste kvartalsrapport..

Dagens Media - Igår: 00:00

Personalflykt från Nöjesguiden

Över 20 personer har enligt uppgift sagt upp sig sedan HKM-Media tog över ägarskapet av Nöjesguiden och Djungeltrumman – som anklagas för sexism och dålig arbetsmiljö av flera tidigare medarbetare. Dagens Media har pratat flera av dem..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.