Dagens Media > Ekonomi

Friday, 22 June, 05:12

Dagens Media - 12 feb 18 kl. 11:50

Nyckelfrågan för H&M: e-handeln



SPECIALEN DEL 2 AV 3. Sjukdomsinsikt från ledningen, kraftsamling på e-handeln och utveckling av de mindre varumärkena – det ser Avanzas analytiker Henrik Senestad som avgörande för H&M:s framtid..
Läs mer på Dagens Media
Läs mer om:
SPECIALEN DEL, AV, Avanzas, Henrik Senestad

Dela artikeln

1 delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Nyckelfråganför , H&M, e-handeln

Fler nyheter från Dagens Media

Dagens Media - 18 timmar sedan

Svagt år för Sverige i Cannes Lions

CANNES LIONS 2018. Det ser ut att bli ett riktigt magert år för de svenska byråerna..

Dagens Media - 15 timmar sedan

Åkestam Holst: "Det handlar om igenkänning"

CANNES LIONS 2018. Under Cannes Lions fick Åkestam Holst och Ikea chansen att berätta om succén med "Där livet händer" för resten av reklamvärlden..

Dagens Media - 18 timmar sedan

Svagt år för Sverige i Cannes

CANNES LIONS 2018. Det ser ut att bli ett riktigt magert år för de svenska byråerna i år..

Dagens Media - 19 timmar sedan

Noll vinstchanser för Sverige i Creative Effectiveness

CANNES LIONS 2018. Ingen chans på vinst för Sveriges del i kategorin..

Dagens Media - 19 timmar sedan

"Humanium metal" har chans på vinst

CANNES LIONS 2018. Prisade initiativet "Humanium metal" kan plocka hem ytterligare vinster i år..

Dagens Media - Igår: 21:30

Åkestam Holst kammar hem silver i Industry Craft

CANNES LIONS 2018. Åkestam Holst plockar fler lejon för Ikea-kampanjer..

Dagens Media - Igår: 21:30

Silver för Åkestam Holst i Entertainment

CANNES LIONS 2018. Åkestam Holst plocka hem ytterligare lejon under Cannes Lions..

Dagens Media - Igår: 21:30

Volvokampanjen "Moments" prisas med bronslejon

CANNES LIONS 2018. Forsman & Bodenfors "Moments" tilldelas brons i kategorin Film Craft..

Dagens Media - Igår: 15:01

Googlechefen om varför VR inte har slagit än

CANNES LIONS 2018. VR har varit tidigare års stora Cannes-snackis. Bart Jenniches ger sin syn på vad som krävs för att tekniken ska slå stort..

Dagens Media - Igår: 12:48

Youtube: "Vi har gjort enorma framsteg"

CANNES LIONS 2018. 2017 flydde annonsörer Youtube efter att annonser dykt upp i samband med extremistiskt innehåll på plattformen. Youtubes Debbie Weinstein och Googles Matt Brittin berättar hur man jobbar för att säkerställa att någonting liknande inte händer igen – och säger att man blivit bättre på att lyssna på annonsörerna..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.