Dagens Media > Ekonomi

Friday, 15 December, 03:33

Dagens Media - 22 maj 17 kl. 13:32

Synoptik väljer Isobar



Synotik tar hjälp av Isobar för att stärka upp sin kommunikation inom sociala medier."Sociala medier är en allt viktigare del av vår kommunikationsstrategi", säger Synoptiks marknadsdirektör, Lottie Funck Ekelund..
Läs mer på Dagens Media
Läs mer om:
Isobar, Synoptiks, Funck Ekelund

Dela artikeln

70 delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Synoptik, väljer, Isobar

Fler nyheter från Dagens Media

Dagens Media - 12 timmar sedan

Stampen stuvar om i säljet

Produkt- och digitalchefen Henrik Carlsson blir ny försäljningsdirektör..

Dagens Media - 12 timmar sedan

Disney köper 21st Century Fox

Disney tar nästa steg mot att konkurrera mot streamingjättarna..

Dagens Media - 12 timmar sedan

Stefan Sauk i nya vågade sketchfilmer

Sketcherna kommer bland annat ta upp ämnen som åldersdiskriminering. "Tanken är att både underhålla och att väcka tankar"..

Dagens Media - 12 timmar sedan

Stockholm inför etiska riktlinjer för reklam

Idag tog Trafiknämnden i Stockholm stad beslut om att införa etiska riktlinjer för reklam i kollektivtrafiken..

Dagens Media - 12 timmar sedan

JCP värvar från Perfect day och Story Relations

Byråns underbolag JCPR tar in ny pr-rådgivare och pr-koordinator..

Dagens Media - Igår: 09:39

SpotX: ”Vi bär alla ansvar för annonsbedrägerier”

DEBATT. Ads.txt måste bli standard om problemet med annonsbedrägerier ska kunna stävjas, skriver SpotX Nordenchef Stephen Byrne..

Dagens Media - 13 timmar sedan

Här är TV4:s mest sedda reklamfilm under 2017

Den mest sedda reklamfilmen på TV4 under året har fått hela 197 miljoner visningar..

Dagens Media - 14 timmar sedan

Så lär Twitter dig att twittra

Utmanar fördomarna om att det är svårt att skapa ett Twitter-konto. Se filmerna här..

Dagens Media - 15 timmar sedan

Hobbex tar hjälp av Splay

Postorderföretaget Hobbex re-lanserar sitt varumärke: "Vi vill inte vara ett bolag med analogt fokus i en digital värld"..

Dagens Media - 17 timmar sedan

Delicato blixtkampanjar – "munnen, inte mulen"

Blixtkampanjen "Dopingklassad? Javisst!" kom fram efter att en häst fastnat i en dopningskontroll med spår av koffein och teofyllin i kroppen..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.