Dagens Media > Ekonomi

Wednesday, 03 March, 01:11

Dagens Media - 18 feb 21 kl. 14:39

Martin Schori: ”Hur reagerar Bulletins läsare när den aktivistiska tonen på nyhetssidan uteblir?



Bulletins målgrupp förväntar sig troligen en mer aktivistisk ton på nyhetssidan. Men om det inte blir så – hur reagerar den då? Kan man inte backa det med stora avslöjanden eller någon annan usp är risken att man förvandlas till en TT-fabrik med en rivig ledarsida, skriver Martin Schori..
Läs mer på Dagens Media
Läs mer om:
Schori, Bulletins, TT, Martin Schori

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Martin, SchoriHur , reagerar, Bulletins, läsarenär den , aktivistiska, tonen på nyhetssidan uteblir
Resume - 12 maj 15 kl. 08:44

Martin Schori till Kit

Martin Schori lämnar Aftonbladet där han jobbar som onlineredaktör. Efter sommaren börjar han på Kit, skriver sajten Klickmonster. .

Dagens Media - 15 maj 18 kl. 15:36

Hanna Olsson och Martin Schori blir nyhetschefer

Hanna Olsson och Martin Schori delar på uppdraget som nyhetschef i Aftonbladets nya organisation..

Dagens Media - 17 sep 19 kl. 15:16

Martin Schori: ”Räckviddsjakten är över”

Nu släpps journalisthandboken Online Only i en andra upplaga. Dagens Media har pratat med journalisten och författaren Martin Schori om: ✓ Hur medielandskapet förändrats ✓ Det ökade fokuset på konvertering ✓ 5 saker publicister och annonsörer bör förstå för att navigera rätt i dag..

Aftonbladet - 22 feb 12 kl. 12:34

Martin Schori: Mediernas fel att pr-byråer tar makten

När redaktionerna bantar ser byråerna sin chans.

Dagens Media - 12 maj 15 kl. 08:28

Martin Schori till Kit – ska bygga nyhetsredaktion

Nystartade Kit ska rekrytera en nyhetsredaktion..

Pressen.se i Sociala medier

Pressen på facebook Nyhetspressen på Twitter

Liknande Nyheter

Bilder




Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.