Resume > Ekonomi

Monday, 18 January, 14:46

Resume - 13 jan 21 kl. 14:42

Resumés redaktion tippar nya Ica-Stig



Är det dags för en kvinna – kanske Mia Skäringer, eller kommer Ica-Jerry att stiga i graderna i reklamsåpan? Valet av Loa Falkmans efterträdare har fått det svenska folket att gå upp i högvarv. Här tippar Resumés redaktion vem som blir nya Ica-Stig..
Läs mer på Resume
Läs mer om:
Ica-Stig, Mia Skäringer, Ica-Jerry, Loa Falkmans, Resumés

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Resumés, redaktion, tipparnya , Ica-Stig
Resume - 23 jan 15 kl. 13:32

Bästa med ICA-Stig när byrån får välja

Hans Mosesson avsked som ICA-Stig är veckans snackis i reklambranschen. Resumé bad arbetsgruppen på King att plocka ut sina Stig-favoriter. Här är resultatet.

Resume - 01 feb 15 kl. 21:10

Han är nya ICA-Stig

Nu är Hans Mosessons efterträdare som ICA-Stig presenterad: Loa Falkman. Se filmen som visar avskedet på Resumé.  .

DI - 09 apr 15 kl. 16:16

Ica-Stig är tillbaka i rutan

För två månader sedan klev Hans Mosesson efter 13 år ur rollen som Ica-Stig i matbutikskedjans reklamfilmer. Nu är han tillbaka, skriver Resumé..

Expressen - 22 sep 15 kl. 13:44

Kritiken mot ICA-Stig efter skämt om döva

Ica-Stig uppmärksammar Dövas dag – genom att skämta med teckentolkare. Nu får reklamen svidande kritik på Icas Facebooksida. "Det gör mig så enormt arg", skriver en användare enligt Resumé.

Resume - 10 feb 15 kl. 12:14

Från ICA-Stig till Radioteater-Håkan

Det dröjde inte lång tid efter att han lämnat rollen som ICA-Sig innan Hans Mosesson blev erbjuden en roll i Radioteaterns nyskrivna pjäs "Doktor Agnes B".- Att få göra radio igen är en längtan som har gått i uppfyllelse, säger Hans Mosesson till Resumé..

Resume - 22 jan 15 kl. 18:45

ICA-Stigs ”sista måltid”

På onsdagskvällen tackades Hans Mosesson av efter 13 år som ICA-Stig på Restaurang KB. Efter en fixidé förverkligades middagen genom en parafras på Leonardo da Vincis kända målning "Nattvarden". Resumé har fått tillstånd att publicera bilden.

Dagens PS - 22 mar 18 kl. 10:40

Spelreklam ger klirr i kassan för svenska kändisar

Att som varumärke kunna förknippa sig med välkända ansikten har länge varit ett effektivt marknadsföringstrick. Kändisarna gör en eller ett par reklamkampanjer och håvar in enkla pengar, samtidigt som företaget får kredibilitet. Globalt beräknas det att ”Celebrity Endorsements” omsätter mer än 50 miljarder dollar årligen – en siffra som fortsätter stiga då kanaler som bloggar, sociala medier och Youtube öppnar upp för nya möjligheter.

Pressen.se i Sociala medier

Pressen på facebook Nyhetspressen på Twitter

Liknande Nyheter

Bilder




Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.