DI > Ekonomi

Saturday, 16 January, 21:16

DI - 03 dec 20 kl. 22:47

Svenska startupen i amerikanskt batteribråk– ”skitsnack från en dålig förlorare”




Läs mer på DI

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Svenska startupeni , amerikanskt, batteribråk, skitsnackfrån en , dålig, förlorare
Cornucopia - 21 mar 15 kl. 15:47

Fredrik Federley: Fullständigt skitsnack från Wallström och regeringen om Saudi-Arabien

EU-parlamentarikern Fredrik Federley (c) skriver i klartext på sin blogg att regeringen ägnar sig åt skitsnack om att de skulle kritiserat Saudi-Arabien för bristande mänskliga rättigheter. Något sådant finns inte dokumenterat konstaterar han och regeringen pudlar nu totalt.

Fredrik Federley (c).

Sydsvenskan - 14 aug 11 kl. 01:30

Malmöbilden svärtas ner av forskningsinstitut

Arkivbild: Hussein El-Alawi
Ett amerikanskt forskningsinstitut utmålar Malmö som en religiös oroshärd. Trots att slutsatserna kan ifrågasättas, menar varumärkesexperten Bengt Håkansson att de kan försämra Malmös anseende.
Den ansedda amerikanska tankesmedjan Pew Research Center lyfte nyligen fram Sverige som ett av de länder i världen där religiösa konflikter ökat mest.

Dagensanalys.se - 12 dec 17 kl. 11:31

Tidigare Facebook-chef dömer ut plattformen

I en intervju på Stanford business school sa Chamath Palihapitiya, tidigare chef på Facebook, att ”Vi har skapat ett verktyg som sliter sönder det sociala tyget för hur samhället fungerar”. Samtidigt testar Facebook nya funktioner för privat kommunikation på nätverket. Varje månad genomför Stanford’s graduate business school en intervju med intressanta personer från affärsvärlden.

Pressen.se i Sociala medier

Pressen på facebook Nyhetspressen på Twitter

Liknande Nyheter

Bilder




Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.