Resume > Ekonomi
Kitkat pausar 85 år gamla sloganen – ber allmänheten om hjälp med uppdatering
Kitkat har haft sin slogan ”Have a break, have a Kitkat” i 85 år. Nu tar den en tio dagar lång paus för att återhämta sig..
Läs mer på Resume
Läs mer om:
Have, Kitkat
Dela artikeln
delningar på Facebook.Liknande nyheter
Taggar: Kitkat, pausar85 år , gamla, sloganen, ber, allmänhetenom , hjälp med uppdatering
Fler nyheter från Resume
Donald Trump kränger biblar för 600 kronor utan frakt
Möjligen behöver Donald Trump få in lite klirr i kassan efter de många rättsprocesser han varit i och som har kostat honom en del, för nu vill Donald Trump sälja sin favoritbok till sina anhängare..
Redgert landade samarbete mellan JLO och AIM'N
Redgert Comms har landat ett samarbete mellan det svenska sportvarumärket AIM'N och Jennifer Lopez. För Resumé berättar varumärket och Redgert om strategin och hur samarbetet med stjärnan blev verklighet..
Kalles Kaviar fyller 70 hur man klämmer tuben central i nya kampanjen
I vårkampanjen utmanar Kalles sina fans, kavianerna, med ständigt högaktuella frågor som Hur klämmer du? eller Passar kaviar verkligen på allt?..
Nobbade praktiken och startade byrå i stället skänker alla intäkter till välgörenhet
Alla intäkter från byrån Bra doneras till Friends för att motverka mobbning. En stiftelse som avgångsstudenten Tobias Looft säger sig ha personliga kopplingar till.
Jag sätter mitt personliga varumärke på spel det ska bli väldigt spännande, säger han..
Agency ökar byråintäkten och har flyttat till nya lokaler
Det går framåt för Agency trots tuffa tider. Byrån har dessutom flyttat till en ny lokal på Biblioteksgatan i Stockholm..
H&M redovisar kraftigt vinstlyft nu investerar företaget i butiksnätet
Aktien rusade när H&M presenterade vinstlyft, ny kampanj från Kronans apotek vill göra pollenallergi trendigt och Amazons svenska filial går mot förlust. Det och mer i morgonsvepet..
Checklista för att undvika AI-bråk och kollektiv skam efter Kates cancer-video
Missa inte veckans avsnitt av Debrief lyssna här..
BBC backar från AI-utskick: Vi har inga planer på att göra det igen
BBC har inga planer på att använda AI igen för att marknadsföra Doctor Who, efter att de fått en våg av klagomål från tittare..
Linda Nilsson försvarar Guldäggskampanjen: Diskussionen om AI är sekundär
Det är inte bara en fråga om vad AI kan eller inte kan göra i dag, utan snarare HUR den används och av VEM, skriver Komms vd Linda Nilsson i en replik..
Startade byrå på gymnasiet hjälper varumärken att flyga på Tiktok: Hade kunnat växa mycket snabbare
Hans Tiktok-kampanjer bidrog till listettor i Sverige och Norge. Nu ska Butterfly Effect hjälpa varumärken att trenda på plattformen. För Resumé delar Simon Bálogh med sig av sina bästa tips och berättar om framtiden för affärerna.
Liknande Nyheter
Prenumerera på nyheter (RSS)
RSS är ett enklare sätt att följa nyheterna. Nyheterna laddas automatiskt ner till din nyhetsläsare och du behöver inte gå in på Pressen.se.
Du får gärna publicera eller länka till RSS-flödet på din blogg eller hemsida.
Senaste Ekonomi
- AB Volvo dras inför rätta i Tyskland
- KALLELSE TILL ÅRSSTÄMMA I EHRAB HOLDING AB (publ)
- Wingefors: Vi är på rätt väg
- Paasikivi: Putins hot bör tas på stort allvar
- Folkaktien petad från tronen hos nätbanken
- Klassisk konstrunda lockar hundratusentals i påsk
- Han blir marknadschef på TV4
- Redgert landade samarbete mellan JLO och AIM'N
- Donald Trump kränger biblar för 600 kronor utan frakt
- Preems Års- och Hållbarhetsredovisning för 2023
Senaste nyheterna
- Teater: Jussi
- Långa köer när ännu en byggkedja slog upp portarna
- Kranbil körde in i vägportal väg avstängd
- Ukraina har förlorat minst 7 av 10 svenska stridsvagnar
- I Busonis Faust-skildring befriar nyfikenheten världen
- Den som spar hon har
- Rövdålig nytolkning av "Ronja Rövardotter"
- Stort intresse för att sälja kakor och bröd
- Sött, surt, salt så mycket köper Motalaborna i Påsk
- Sara Parkman i närgången helfigur