Resume > Ekonomi

Thursday, 28 March, 12:24

Resume - 21 okt 20 kl. 11:39

Kitkat pausar 85 år gamla sloganen – ber allmänheten om hjälp med uppdatering



Kitkat har haft sin slogan ”Have a break, have a Kitkat” i 85 år. Nu tar den en tio dagar lång paus för att återhämta sig..
Läs mer på Resume
Läs mer om:
Have, Kitkat

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Kitkat, pausar85 år , gamla, sloganen, ber, allmänhetenom , hjälp med uppdatering

Fler nyheter från Resume

Resume - 1 timme sedan

Donald Trump kränger biblar för 600 kronor utan frakt

Möjligen behöver Donald Trump få in lite klirr i kassan efter de många rättsprocesser han varit i – och som har kostat honom en del, för nu vill Donald Trump sälja sin favoritbok till sina anhängare..

Resume - 1 timme sedan

Redgert landade samarbete mellan JLO och AIM'N

Redgert Comms har landat ett samarbete mellan det svenska sportvarumärket AIM'N och Jennifer Lopez. För Resumé berättar varumärket och Redgert om strategin och hur samarbetet med stjärnan blev verklighet..

Resume - I förrgår: 10:55

Kalles Kaviar fyller 70 – hur man klämmer tuben central i nya kampanjen

I vårkampanjen utmanar Kalles sina fans, ”kavianerna”, med ständigt högaktuella frågor som ”Hur klämmer du? eller ”Passar kaviar verkligen på allt?”..

Resume - 2 timmar sedan

Nobbade praktiken och startade byrå i stället – skänker alla intäkter till välgörenhet

Alla intäkter från byrån Bra doneras till Friends för att motverka mobbning. En stiftelse som avgångsstudenten Tobias Looft säger sig ha personliga kopplingar till.
– Jag sätter mitt personliga varumärke på spel – det ska bli väldigt spännande, säger han..

Resume - 2 timmar sedan

Agency ökar byråintäkten och har flyttat till nya lokaler

Det går framåt för Agency trots tuffa tider. Byrån har dessutom flyttat till en ny lokal på Biblioteksgatan i Stockholm..

Resume - 4 timmar sedan

H&M redovisar kraftigt vinstlyft – nu investerar företaget i butiksnätet

Aktien rusade när H&M presenterade vinstlyft, ny kampanj från Kronans apotek vill göra pollenallergi trendigt och Amazons svenska filial går mot förlust. Det och mer i morgonsvepet..

Resume - 4 timmar sedan

Checklista för att undvika AI-bråk och kollektiv skam efter Kates cancer-video

Missa inte veckans avsnitt av Debrief – lyssna här..

Resume - 5 timmar sedan

BBC backar från AI-utskick: ”Vi har inga planer på att göra det igen”

BBC har inga planer på att använda AI igen för att marknadsföra Doctor Who, efter att de fått en våg av klagomål från tittare..

Resume - 21 timmar sedan

Linda Nilsson försvarar Guldäggskampanjen: ”Diskussionen om AI är sekundär”

Det är inte bara en fråga om vad AI kan eller inte kan göra i dag, utan snarare HUR den används och av VEM, skriver Komms vd Linda Nilsson i en replik..

Resume - I förrgår: 13:35

Startade byrå på gymnasiet – hjälper varumärken att flyga på Tiktok: ”Hade kunnat växa mycket snabbare”

Hans Tiktok-kampanjer bidrog till listettor i Sverige och Norge. Nu ska Butterfly Effect hjälpa varumärken att trenda på plattformen. För Resumé delar Simon Bálogh med sig av sina bästa tips och berättar om framtiden för affärerna.



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.