Resume > Ekonomi

Sunday, 25 October, 09:51

Resume - 09 okt 20 kl. 14:18

Ericsson vill nå dagdrömmare i ny kampanj 



Ericsson vill att anställda ska få upp ögonen för företagets interna accelerator, Ericsson ONE. Det är JMWGolin som har tagit fram den globala kampanjen ”This is for the dreamers” och är en hyllning till dagdrömmare..
Läs mer på Resume
Läs mer om:
ONE, JMWGolin, This

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Ericssonvill , , dagdrömmarei ny , kampanj

Pressen.se i Sociala medier

Pressen på facebook Nyhetspressen på Twitter

Liknande Nyheter

Bilder




Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.