Realtid > Ekonomi

Friday, 23 October, 02:05

Realtid - 25 sep 20 kl. 14:46

Utdrag ur boken "Swedbank Penningtvätten och lögnerna"



Texten är ett utdrag ur boken Swedbank Penningtvätten och lögnerna av Birgitta Forsberg. Publiceringen sker med tillstånd av förlaget Lind & Co..
Läs mer på Realtid
Läs mer om:
Swedbank Penningtvätten, Birgitta Forsberg, Lind

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Utdragur , boken, quot;Swedbank, Penningtvättenoch , lögnerna"
YLE - 12 mar 15 kl. 09:00

Wahlroos: Tio myter om marknadsekonomin

Finansmannen Björn Wahlroos fortsätter sitt korståg mot alla dem som vill sätta käppar i hjulet för den fria marknadsekonomin. I sin nya bok Talouden kymmenen tuhosinta ajatusta argumenterar han mot skattehöjningar, aktiv finanspolitik och inkomstutjämning. Caj Rönning har läst boken.

Dagensanalys.se - 19 apr 16 kl. 11:05

Stora Annonsördagen 2016 – för alla som arbetar med reklam och marknadsföring

Du har väl bokat biljetter till Stora Annonsördagen den 28 april på Grand Hotel. Programledare för dagen är Frida Boisen författare till boken Digital Succé. Du bjuds på en heldags inspiration med flera vassa talare som exempelvis Ben Williams, Communications Manager på Adblock Plus, Björn Ulvaeus från ABBA och Tomas Franzén koncernchefen för Bonnier och många, många fler… Här har ni alla talare för dagen: ADBLOCKERS – NÄR BLEV KONSUMENTEN VÅR FIENDE?

Pressen.se i Sociala medier

Pressen på facebook Nyhetspressen på Twitter

Liknande Nyheter

Bilder


Prenumerera på nyheter (RSS)

RSS är ett enklare sätt att följa nyheterna. Nyheterna laddas automatiskt ner till din nyhetsläsare och du behöver inte gå in på Pressen.se.

Du får gärna publicera eller länka till RSS-flödet på din blogg eller hemsida.



?>


Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.