Aftonbladet > Nyheter

Saturday, 31 October, 20:52

Aftonbladet - 21 sep 20 kl. 09:00

What I’ve learned about digital marketplaces



▸ Jussi Lystimäki, CEO of Marketplaces Finland on how he’s gonna expand the operations and what it takes to be a disruptor in marketplaces today. And finally: Jussi explains what the Fins have that no one else has.
Läs mer på Aftonbladet
Läs mer om:
Lystimäki, CEO, Marketplaces Finland, Fins

Dela artikeln

delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: WhatI ve , learned, about, digital, marketplaces
Dagensanalys.se - 26 okt 17 kl. 12:54

A chat about digital transformation with the Nordic Manager at Adobe

Interview with Frank Attia Managing Director – Nordic at Adobe. Leader of the Nordic digital team, Frank takes care of the Nordic organisation. I asked a question what differs the Nordics from South Europe or USA (Frank said he always get this question).

The Local - 19 feb 18 kl. 07:59

'There's an alternative underbelly that challenges your idea of what it is to be Swedish'

MY SWEDISH CAREER: How Rachel Van Asch set up her own shop and launched a successful business just six weeks after moving from London to Sweden. Twelve years later, she tells The Local what she's learned about Sweden, startups, and herself..

The Local - 19 jun 19 kl. 16:22

What changes about life in Sweden in July 2019?

A number of new laws will come into effect in Sweden on July 1st. These are some of the ones to be aware of..

The Local - 01 jan 20 kl. 16:55

Here's what changes about life in Sweden in 2020

From tax reforms to changes to residence permits – here are ten things that will affect the lives of international residents in Sweden in 2020..

Dagensanalys.se - 21 nov 17 kl. 10:23

2018 års viktigaste frågor inom digital marknadsföring – transparency ad fraud, viewability & brand safety

Jag träffade Nick Morley på Integral Ad Science på Dmexco i höstas och vi pratade om alla viktiga trender som alla pratar om just nu som transparency ad fraud, viewability och brand safety samt varför dessa dessa frågor är så viktiga i digital marknadsföring. Innan vi går in på intervjun låt oss börja med att förklara frågorna lite snabbt. Transparency – Transparens: Alla talar om att de skalla vara mer transparenta i sin affär och visa mer siffror, det är en ganska stor fråga som inbegriper många olika siffror och debatten om man visar sina siffror eller inte har varit het i medier och kommer att intensifieras under 2018.

The Local - 04 okt 18 kl. 07:09

Members' Forum: Ten lessons I learned after moving to Stockholm

Before coming to Stockholm, The Local's editorial intern Nele Schröder had her own ideas about what she would find in the Swedish capital. Of course, everything went completely differently from what she had imagined. Some things were better and some were...

Dagensanalys.se - 25 aug 16 kl. 11:59

Vill du lära dig av de bästa i världen hur du blir en bättre digital marknadsförare

Nu börjar CJAM6 närma sig, den sjätte omgången av Sveriges viktigaste event för digitala marknadsförare som vill öka sina besök, köp, läsningar och så vidare. Allt på nätet handlar om optimering i form av webbkonvertering. Så om du vill en bättre digital marknadsförare bör du boka upp dig och lyssna på världens bästa digitala specialister, som delar med sig av sina tips hur du kan öka dina konverteringar.

The Local - 28 apr 14 kl. 12:32

What do Danes really think about the Swedes?

We've all heard the stereotypes about the Swedes, but what do Sweden's neighbours think? On a recent trip to Copenhagen, The Local hit the streets to learn exactly what Danes think about their neighbours to the east..

Politologerna - 08 jul 16 kl. 07:30

What are the prospects of a “Swexit” for the political parties of Sweden?

Det här är ett gästinlägg av Ann-Kristin Kölln och Jonathan Polk, båda verksamma vid statsvetenskapliga instituionen, Göteborgs universitet. *** After the referendum on European Union (EU) membership for the United Kingdom (UK) resulted in 52% voting to “Leave” against 48% voting to “Remain” many wondered about the possibility of contagion to other EU member states with Sweden mentioned as a possible candidate for “Swexit”. A poll conducted by Sifo on 20 April found that 36% of Swedes would want to leave the EU and only 32% of respondents would want to remain if Britain opted to exit the EU.

Dagensanalys.se - 06 mar 19 kl. 06:48

Accenture förvärvar innovationsbolaget ?What If!

Konsultjätten Accenture förvärvar det brittiska innovationsbolaget ?What If! för en okänd summa pengar.

The Local - 23 maj 14 kl. 09:23

What do Swedes really think about Norwegians?

We've all heard the stereotypes about Norway, but who better than to comment than the Swedes? We asked ten Swedish people in Malmö what they truly think about their neighbours to the west..

Pressen.se i Sociala medier

Pressen på facebook Nyhetspressen på Twitter

Liknande Nyheter

Bilder




Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.