Dagens Media > Ekonomi

Monday, 21 September, 05:31

Dagens Media - 09 sep 20 kl. 11:46

Hubspots marknadschef: ”Kundupplevelsen formar den nya marknadsföringen efter corona”



En ny verklighet och nya arbetssätt kring marknadsföring och försäljning väntar efter coronapandemin, tror Susanne Rönnquist Ahmadi, internationell marknadschef på Hubspot..
Läs mer på Dagens Media
Läs mer om:
Susanne Rönnquist Ahmadi, Hubspot

Dela artikeln

0 delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Hubspots, marknadschef, Kundupplevelsen, formarden nya , marknadsföringenefter , corona
Dagens Media - 12 maj 20 kl. 11:15

Hubspots globala marknadschef: ”Viktigare än någonsin att företag visar sin mänskliga sida”

Det sätt på vilket företag agerar under utmanande tider som coronakrisen avgör om de kommer att betraktas som en del av lösningen eller en del av problemet, skriver Hubspots global marknadschef Susanne Rönnqvist Ahmadi..

Dagensanalys.se - 07 nov 16 kl. 16:08

Vinn affären på nätet med den bästa kundupplevelsen!

De flesta digitala marknadsförare jobbar mer eller mindre med kundupplevelsen (CX) som ledstjärna – men det finns mycket mer att lära. Vi dyker djupare i fenomenet som betyder make or break för din produkt, tjänst eller varumärke. Det är dags att ställa krav på säljavdelningen och ledningsgruppen – CX är skillnaden mellan vinna eller försvinna.

Dagens PS - 08 apr 19 kl. 15:13

Renässansen ställer nya krav på kundupplevelsen

På medeltiden spred sig kunskap och lärdom från mun till mun och kunskap var lika med makt. När Johann Gutenberg under 1400-talet revolutionerade världen med boktryckarkonsten kunde man helt plötsligt trycka kunskapen i böcker och sprida den till gemeneman. Den revolutionerande tekniken och skiftet kan liknas med den tid vi befinner oss i dag, den industriella renässansen.

Dagensanalys.se - 16 dec 18 kl. 16:23

Hubspots samarbete med AWS ändrar spelplanen

Samarbetet som löper de närmaste 3 åren ska enligt både Hubspot och Amazon Web Services (AWS) gynna alla existerande återförsäljare och startups som redan är anslutna. Hubspot vill med andra ord bli mer som Slack och Salesforce samt få fler att ansluta sig till sin plattform. Läs också: Intervju med internationella marknadschefen för Hubspot Exempelvis kommer startupföretag få möjligheter att snabbt komma upp på banan med hjälp av den infrastruktur som AWS tillhandahåller.

Dagensanalys.se - 05 feb 20 kl. 16:11

HubSpots partnerprogram fyller 10 år – lanserar Solution Partner-program

Marknadsföringsplattformen HubSpot firar idag 10-årsjubileum för lanseringen av sitt Agency Partner-program. Det som började som ett återförsäljarprogram för byråer har utvecklats till ett ekosystem av tjänsteleverantörer och app-utvecklare som hjälper kunder att lyckas med, och att utöka möjligheterna med, sina HubSpot-initiativ. HubSpot lanserar även en utveckling av Agency Partner-programmet i form av ett Solutions Partner-program.

Dagensanalys.se - 07 mar 18 kl. 15:32

AI kan höja kundupplevelsen – men företag saknar kompetensen

Företag tävlar i allt större utsträckning om att skapa bra kundupplevelser, i synnerhet på nätet. I den här kampen har artificiell intelligens (AI) seglat upp som ett viktigt verktyg för att kunna tillhandahålla skräddarsydda erbjudanden och utmana konkurrenter. Men många företag saknar kompetens till att utnyttja den nya tekniken.

DI - 06 jul 16 kl. 11:57

4 generationer på arbetsmarknaden – hur formar vi framtidens arbetsliv ur ett arbetsmiljö- och kompetensperspektiv?

Framtidens arbetsmarknad ställer stora krav på arbetsgivarna. Att leda Generation Z, Generation X, Millenials och de ”äldre” samtidigt är en utmaning. Hur skapas en arbetsmiljö som tar tillvara äldres erfarenhet och lockar den nya generationens världsmedborgare?

Dagensanalys.se - 12 okt 18 kl. 05:09

Här är juryn som utser årets marknadschef

I årets jury återfinner vi några från förra året, några nya tillskott samt förra årets vinnare. Utmärkelserna delas ut i samband med ett halvdagsevenemang den 6:e februari på Fotografiska. Eventet blir också startskottet för Marknadsföreningens jubileumsår, då föreningen firar 100 år.

Dagensanalys.se - 04 jun 18 kl. 19:39

Digital transformation handlar om att skapa den bästa kundupplevelsen genom att använda sig av data på ett smart och automatiserat sätt

Digital transformation har skapat ett digitalt kaos allt går snabbare och det är svårt att hänga med, men vi gillar när allt går snabbare och snabbare så det gäller att hänga med på resan in i en digital framtid. Därför behöver man smarta system som hjälper till att skapa en optimal kundresa. Live från PegaWorld Las Vegas 2018 morgonsession (i en annan tidsson).

VA - 06 dec 18 kl. 16:08

Så kan du förbättra kundupplevelsen – satsa på digital dialog

Att kommunicera på ett personligt och relevant sätt med miljontals kunder i alla kanaler är en viktig del av kundupplevelsen hos Skandia. .

Pressen.se i Sociala medier

Pressen på facebook Nyhetspressen på Twitter

Liknande Nyheter

Bilder




Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.