DN > Opinion

Wednesday, 08 April, 06:50

DN - 26 mar 20 kl. 20:00

Lisa Magnusson: Hur kan vi hjälpa våra kändisar?




Läs mer på DN
Läs mer om:
Magnusson

Dela artikeln

0 delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Lisa, MagnussonHur kan vi , hjälpavåra , kändisar
Dagensanalys.se - 04 okt 17 kl. 11:31

Good is the new cool – marknadsföringens förfall och återuppståndelse

Under Mindshares event Huddle hade jag möjligheten att prata med Afdhel Aziz, grundare av företaget Conspiracy of Love och författare till boken Good is the new cool. Han menar att traditionell marknadsföring håller på att dö ut, och möjligheterna ligger i att göra företagets CSR-initiativ till en del av kärnverksamheten för att både skapa lönsamhet och marknadsföring på en och samma gång. I dagens värld vet knappt barn vad en tv-annons är, eftersom de huvudsakligen konsumerar rörlig bild via streamingtjänster, dessutom använder de ofta reklamblockerare, så de exponeras i mycket låg grad för traditionell reklam.

Fler nyheter från DN

DN - 1 timme sedan

Krisen är inte en ursäkt för att glömma klimatet

Visst kan coronakrisen föda vissa insikter som kan vara värdefulla för klimatarbetet, men det viktigaste är att inte låta krisen stå i….

DN - Igår: 18:00

Coronakrisen kan ge ett vänligare Sverige

Vi biter ihop och hjälps åt. En av ljuspunkterna denna mörka vår är att polariseringen i samhället och politiken minskat. .

DN - I förrgår: 14:32

Löfven behöver inte mer makt i kampen mot corona

Regeringen Löfven spelar ett högt spel med sin strategi mot coronaepidemin. Ett är säkert: den behöver inte mer makt..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.