Dagens Media > Ekonomi

Wednesday, 19 February, 21:30

Dagens Media - 13 feb 20 kl. 14:00

REPLIK: ”Så kan AI skapa bättre kundrelationer och lojalitet”



Det är tråkigt att chattbotar gett den konversationsbaserade AI-tekniken ett sämre rykte än vad den förtjänar, skriver IP Softs Nordenchef Håkan Axtelius i en replik på Adobe-chefen Franck Attias debattinlägg..
Läs mer på Dagens Media
Läs mer om:
Replik, AI, IP Softs Nordenchef Håkan Axtelius, Adobe, Franck Attias

Dela artikeln

0 delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: REPLIK, kan AI skapa bättre , kundrelationeroch , lojalitet

Fler nyheter från Dagens Media

Dagens Media - 6 timmar sedan

Hall Media släpper ny digital tidning: ”Så vitt vi vet världsunik”

Värnamo Nyheter är först ut när Hall Media släpper en helt ny digital tidning..

Dagens Media - 8 timmar sedan

Irena Pozar till Expressen

Irena Pozar blir ny kolumnist i Expressen. ”För mig är det viktigt att på en plats utanför Veckorevyn kunna nå ut med frågor och perspektiv som ofta saknas i mediebevakningen i dag”, säger hon..

Dagens Media - 10 timmar sedan

SVT säkrar skidskytterättigheter

SVT knyter till sig skidskytterättigheterna fram till 2026 för att säkra Vinterstudions framtid..

Dagens Media - 10 timmar sedan

Bauer drar igång DAB-sändningar

Efter Sveriges Radio och Nent Group Radio drar även Bauer Media igång sändningar via DAB+..

Dagens Media - 13 timmar sedan

Därför kan Hall Media hamna i norska händer

Hall Media ser ut att få norska ägare. Amedia och Polaris är båda inne i affären, som försenats av säljarens höga prisförväntan. Och om två veckor lanseras länstidningarna, skriver Leif Holmkvist..

Dagens Media - Igår: 14:52

Reporter från Meter skriver Big Brother-artiklar i Aftonbladet

Aftonbladet låter en reporter anställd på produktionsbolaget Meter skriva artiklar om Big Brother för sajten..

Dagens Media - Igår: 14:31

TT byter vd och chefredaktör

TT Nyhetsbyrån får ny vd och chefredaktör i samband med en strategiförändring..

Dagens Media - Igår: 13:55

Snabbanalys: Inte ett ord om stödet till Stampen i Polaris rapport

Trots allt tal om effektiviseringar av distributionen är det stödet som svarar för den dominerande delen av Stampens resultatförbättring. Men stödet nämns inte i Polaris Medias årsredovisningar och syns inte heller i resultaträkningen, skriver Stefan Melesko, docent i medieekonomi..

Dagens Media - Igår: 13:44

Ocean Outdoor går in i Outdoor Impact

Efter att tidigare ha ställt sig utanför utomhusbranschens gemensamma valuta Outdoor Impact väljer nu Ocean Outdoor att gå med..

Dagens Media - Igår: 12:47

”Därför rullar inte ditt CRM som det ska”

Många marknadschefer känner att de ligger efter konkurrenterna när det gäller CRM. Curamandos John Eriksson ger därför sina bästa tips på insatser som ger resultat..



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.