Dagensanalys.se > Ekonomi

Monday, 14 October, 22:25

Dagensanalys.se - 10 okt 19 kl. 10:01

Allt fler vill knäcka nöten med att mäta tv och online i samma system



När TV blir allt mer uppkopplad vill annonsörer få med kanalen i sin cross-media. Inte bara vad det gäller målgruppstyrning utan även för mätningarna. Här har The Trade Desk börjat fila på en lösning. The Trade Desk är en så kallad DSP som nu letar efter partners som kan bistå med Automatic Content Recognition (ACR) för TV. Med den lösningen kan TV bli en del av online för målgruppstyrning och mätningar.
Läs mer på Dagensanalys.se
Läs mer om:
TV, The Trade Desk, Trade Desk, DSP, Automatic Content Recognition, ACR, Allt, Dagensanalys

Dela artikeln

0 delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Allt flervill , knäcka, nötenmed att , mätatv , och online i samma system
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near ''fler|knäcka|nöten|mäta') LIMIT 0,11 OPTION field_weights=' at line 1