Dagens Media > Ekonomi

Thursday, 17 October, 12:50

Dagens Media - 20 sep 19 kl. 14:34

Reklambyrå-vd:n startar poddbolag: ”Vill bli ett globalt mediehus för ljud”



Honestys vd Walter Naeslund breddar sitt fokus inför framtiden – och startar poddbolag tillsammans med sambon och PR-konsulten Julia Anjou. ”Ljudformatet håller på att bli den nya tv:n”, säger han..
Läs mer på Dagens Media
Läs mer om:
Walter Naeslund, PR, Julia Anjou

Dela artikeln

0 delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Reklambyrå-vd:n, startar, poddbolagVill bli ett , globalt, mediehusför , ljud
Resume - 04 jun 14 kl. 14:45

Cordovan startar reklambyrå för unga utan sommarjobb


Kunskapsförbundet söker fem kreativa 15-20 åringar utan sommarjobb. I slutet av juli startar utbildningsaktören Sveriges yngsta reklambyrå som ska ta fram en kampanj inför gymnasievalet 2015. Idén är framtagen av kommunikationsbyrån Cordovan som även handleder ungdomarna på byrån..

Resume - 15 apr 15 kl. 10:38

V&B startar ny reklambyrå

Valentin & Byhrgruppen startar en ny byrå med inriktning på shopper marketing. Reklambyrån heter Detail och har som ambition att korta tiden mellan idé till genomförande..

Resume - 25 jun 15 kl. 11:39

TBWA:s nya storuppdrag – blir global reklambyrå för Scania

Scanias sökande är över.Efter att ha varit på jakt efter en ny reklambyrå har de nu valt TBWA för att utveckla ett globalt koncept för marknadsföring av Scanias lastbilar..

Realtid - 18 sep 18 kl. 17:09

Forsman & Bodenfors expanderar globalt

Forsman & Bodenfors (F&B) går ihop med amerikanska KBS. Enligt Dagens Industri är det första gången en Sverigebaserad reklambyrå expanderar globalt genom samgående..

UNT - 02 jul 19 kl. 10:00

Reklambyrå startar traineeprogram

Reklambyrån Zellout, med säte i Uppsala, väljer att starta ett traineeprogram för att fånga upp unga talanger..

UNT - 02 jul 19 kl. 10:00

Reklambyrå startar traineeprogram

Reklambyrån Zellout, med säte i Uppsala, väljer att starta ett traineeprogram för att fånga upp unga talanger..

Resume - 02 jul 14 kl. 16:20

Malin von Werder ska styra upp Doro globalt

Doro, som nischat in sig på lättanvända mobiltelefoner för seniorer, har valt Garbergs Malmö som ny internationell reklambyrå. Uppdraget gäller bland annat att marknadsföra en ny smartphone..

Sydsvenskan - 11 apr 17 kl. 12:30

Reklambyrån Pyramid har fått ny internationell storkund

Globalt färgföretag blir en av Pyramids tio största kunder..

Dagens Media - 15 aug 13 kl. 14:13

V&B startar eventavdelning

Emma Lefler blir chef när reklambyrån Valentin & Byhr breddar erbjudandet med event..

Dagens Media - 19 sep 13 kl. 09:04

Thorn-trio startar pr-byrå

Helsingborgsbaserade Thorn Reklambyrå drar igång en pr-byrå..

Fler nyheter från Dagens Media

Dagens Media - 1 timme sedan

Aftonbladet startar sportmagasin

I helgen är det premiär för Aftonbladets nya sportmagasin – Sporthelg..

Dagens Media - 2 timmar sedan

Här är Schibsteds nya varumärkesstrategi

Schibsted vill dela data inom koncernen i mycket högre utsträckning än tidigare – och då krävs användarnas fulla förtroende. Det är en av orsakerna bakom nya varumärkesstrategin som ska hjälpa Schibsted att: ✓ Positionera sig mot techjättarna ✓ Vinna användarnas förtroende ✓ Göra moderbolaget mer synligt ..

Dagens Media - 2 timmar sedan

Netflix nästa svenska originalserie: Anxious people

FLX ska producera en dramakomedi baserad på Fredrik Backmans bok Folk med ångest..

Dagens Media - 2 timmar sedan

Nent Group vinner tillbaka Hockey-VM

Efter några år av delad vårdnad återvänder hockeyn till Nent – som säkrar exklusiva nordiska VM- rättigheter från år 2024..

Dagens Media - 3 timmar sedan

Radiosportens Petra Svensson till Discovery

Discovery knyter till sig sportjournalisten Petra Svensson när de bäddar inför det stora sportåret..

Dagens Media - 3 timmar sedan

Vikten av kvinnor inom AI

Veckans avsnitt av AI-podden gästas av Maria Norberg och Gustaf Hagman, grundare och vd på Teknikkvinnor respektive Leovegas..

Dagens Media - 4 timmar sedan

Experternas lärdomar från ”Svenskarna och internet”

Experter från tre av Sveriges största mediebyråer delar med sig av sina insikter från årets rapport av Svenskarna och Internet. ✓ Viktigaste lärdomarna ✓ Detta blir viktigt att hålla koll på framöver ✓ Så behöver annonsörer tänka.

Dagens Media - 4 timmar sedan

Oväntade många nya kunder till Netflix

Netflix visar stark tillväxt i antalet abonnenter men medger samtidigt att konkurrensen från Disney och Apple är skadlig..

Dagens Media - 5 timmar sedan

Calle Schulman: ”Slående likheter mellan avokadobranschen och mediebyråerna”

Tittarsiffrorna sjunker men priserna stiger. Hur fan går det till? Det undrar Calle Schulman, som riktar hård kritik mot en bransch som han anser inte har hängt med i utvecklingen..

Dagens Media - 20 timmar sedan

Spelannonsörerna drar i bromsen – medieköpen faller

Efter kaoset på den svenska spelmarknaden har nu spelannonsörerna dragit i handbromsen. Medieköpen har närmare halverats. ✓Så mycket köper spelbolagen medieutrymme för ✓Betsson styr om mediemixen ✓Svenska Spel drar ner i tv och utomhus..

Pressen.se i Sociala medier

Pressen på facebook Nyhetspressen på Twitter

Liknande Nyheter

Bilder




Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.