Dagensanalys.se > Ekonomi

Friday, 23 August, 13:41

Dagensanalys.se - 19 jul 19 kl. 17:37

Gina Azaric blir marknadschef på Telia Sverige



Från och augusti är Gina Azaric ny marknadschef på Telia Sverige. Som bekant är Telia Sverige en av Sveriges största reklamköpare, så Gina får en betydande roll i branschen. Jag ser verkligen fram emot att få bli del av ett varumärke som står för så mycket kvalitet och som samtidigt kan möjliggöra alla innovativa tjänster tack vare Folknätet. Jag hoppas att min erfarenhet av att skapa tydliga länkar mellan finansiella affärsmål och marknadsavdelningens strategi och taktiska arbete kan bidra till [. ] Inlägget Gina Azaric blir marknadschef på Telia Sverige dök först upp på Dagensanalys.se..
Läs mer på Dagensanalys.se
Läs mer om:
Azaric, Telia Sverige, Gina Azaric, Sveriges, Gina, Folknätet, Dagensanalys

Dela artikeln

0 delningar på Facebook.

Liknande nyheter

Taggar: Gina, Azaricblir , marknadschef, Telia, Sverige
Expressen - 21 jul 19 kl. 00:19

Gina Azaric, 50, ska vässa Telias skamfilade rykte

Kommunikationsjätten Telia Sverige har en ny marknadschef: Gina Azaric, 50.Hon kommer närmast från kosmetikakedjan Kicks, men har tidigare varit med och byggt upp mobiloperatören Tre.Själv är hon kund hos Halebop och saknar fast telefoni..

Dagens Media - 20 sep 18 kl. 12:54

Kicks marknadschef lämnar

Gina Azaric lämnar sin roll som marknadschef för skönhetsvarumärket Kicks..

IT24 - 21 mar 13 kl. 15:06

Hon tar Tre under jord


Gina Azaric, marknadschef på mobiloperatören Tre, som under några veckor gör om en tunnelbanevagn till en rullande "underjordisk" butik i Stockholmstrafiken..

IT24 - 21 mar 13 kl. 15:06

Hon tar Tre till underjorden


Gina Azaric, marknadschef på mobiloperatören Tre, som under några veckor gör om en tunnelbanevagn till en rullande "underjordisk" butik i Stockholmstrafiken..

Resume - 22 dec 14 kl. 10:48

McCann tappar Tre

Tre Konsument har valt Åkestam Holst som ny reklambyrå. Det innebär att McCann tappar uppdraget:– McCanns koncept Mannen från 3 har ju blivit lite av vår själ, men vi har jobbat med McCann i fyra år och precis som alla andra ser vi över våra byråsamarbeten, säger Gina Azaric, marknadschef på Tre Konsument..

Dagens Media - 04 jun 18 kl. 10:08

Liza Manestam är Gina Tricots nya marknadsdirektör

Gina Tricot hittar ny marknadsdirektör i Liza Manestam. Hon kommer närmast från den amerikanska eyewear-koncernen Marchon, har mångårig erfarenhet som marknadschef..

Dagens Media - 13 jun 14 kl. 09:05

Tele2:s känga mot Telia

Tele2:s nya annons svingar mot konkurrenten Telia. För Dagens Media berättar Tele2 Business marknadschef Karl Skoog om kampanjen..

Dagens Media - 22 okt 15 kl. 15:53

Lars ”Laxen” Axelsson till Telia

Byråveteranen Lars ”Laxen” Axelsson blir marknadschef på Telia, kan Dagens Media avslöja..

Dagens Media - 07 dec 17 kl. 15:43

Lars Axelsson byter roll och blir varumärkeansvarig på Telia

Anne Gro Gulla, tidigare varumärkesansvarig för Telia, byter roll med Lars Axelsson och tar över hans tidigare roll som marknadschef..

BT - 09 jun 14 kl. 10:35

Riskkapitalist tar över Gina Tricot

Investmentbolaget Nordic Capital blir ny huvudägare av Gina Tricot. Samtidigt meddelar nuvarande ägaren och grundaren Jörgen Appelqvist att han träder tillbaka som vd – och ersätts av Lindex vd Göran Bille. Det är två stora nyheter för det kända modebolaget i Borås som nu på förmiddagen som blev offentliga via ett pressmeddelande.

Fler nyheter från Dagensanalys.se

Dagensanalys.se - 30 minuter sedan

Här skojar de friskt med digital marknadsföring

Amerikanska företaget Catalina gör narr av sig själva när de skojar med digital marknadsföring. Men är vi väl så här nördiga, eller? Här kan du spana in klippen: Inlägget Här skojar de friskt med digital marknadsföring dök först upp på Dagensanalys.

Dagensanalys.se - 15 minuter sedan

Nu vill Google gå runt kakorna och fånga in annonsörerna

Varning! Varning! Om du mäter din webbtrafik med kakor är du på sista andetaget för allt fler webbläsare blockerar mätningen.

Dagensanalys.se - 45 minuter sedan

Simone Westerberg utsedd till CEO för IPG Mediabrands

Nu är det klart att Simone Westerberg tar rollen som CEO för IPG Mediabrands i Sverige. Simone kommer senaste från GroupM där hon var COO de senaste tre åren. Simone Westerberg som tillträdande CEO för hela gruppen, passade oss och våra behov baserat på hennes unika erfarenhet av att etablera verksamheter baserat på att attrahera nya kunder, samt att utveckla affärer, kompetenser och tjänsteområden.

Dagensanalys.se - 3 timmar sedan

Krävs mer än data för att förbättra kundupplevelsen

En ny studie visar att när marknadsförare har extra pengar att investera, så väljer 32 procent att lägga dem på data, analys och teknologi. Men det krävs mer än data för att leverera en personlig kundupplevelse. Merkle har nyligen släppt rapporten The Customer Engagement Report Q3 2019 som har fokus på CRM.

Dagensanalys.se - 21 timmar sedan

Ännu en satsning som förenar den digitala världen med IRL

Bublar Group, ett bolag inom AR/VR/XR-teknologi, har ingått samarbetsavtal med Google Maps Platform i utvecklingen av det platsbaserade mobilspelet Hello Kitty AR Kawaii World. Spelindustrin står inför en spännande utveckling. Smarta mobiltelefoner, big data och maskininlärning har tagit kartor från platta 2D-bilder till fantasifulla och levande 3D-modeller av världen.

Dagensanalys.se - 22 timmar sedan

Flowbox får Visma som kund

Startupbolaget Flowbox hjälper e-handelsföretag att använda sina kunders social media-innehåll i sin marknadsföring och försäljning har fått Visma som kund. Flowbox, som grundades 2016, har idag 285 kunder i åtta länder. Bland svenska kunderna finns NA-KD, Ideal of Sweden, Hermine Hold, Footway, Gina Tricot och Indiska.

Dagensanalys.se - 22 timmar sedan

Closer tar över Forza Footballs försäljning

Appen Forza Football anlitar Closer för att öka försäljningen av annonsytor. Initialt kommer Closer ansvara för den nationella försäljningen i Sverige. Med det nya avtalet växer Closer geografiskt och är nu verksamma i Göteborg, Stockholm och Skåneregionen.

Dagensanalys.se - 23 timmar sedan

”Datakrigen har börjat” – så vinner vi dem

Netflix nya dokumentär ”The Great Hack” har avslöjat hur vår data används av vissa företag och utländska regeringar. Även om många av oss är bekanta med Cambridge Analyticas roll i Brexit och det amerikanska presidentvalet 2016, är det oroande att se hur våra personuppgifter utnyttjats för att identifiera och påverka ”de övertalbara” – personer som är mottagliga för riktade annonser på sociala medier och vilseledande eller falska nyheter. De som tittat på dokumentären känner säkert till visselblåsaren Brittany Kaisers boomerang- […] Inlägget ”Datakrigen har börjat” – så vinner vi dem dök först upp på Dagensanalys.

Dagensanalys.se - Igår: 10:21

Få innehåll rekommenderat beroende på ditt humör

Skulle du vilja få innehåll rekommenderat beroende på vilket humör du har för tillfället? Det är något som BuzzFeed testar just nu. BuzzFeed erbjuder sina läsare ett nytt sätt att hitta innehåll baserat på hur de mår för tillfället.

Dagensanalys.se - Igår: 09:16

EU granskar Facebooks kryptovaluta Libra

Nästa år hoppas Facebook på att lansera sin egen kryptovaluta Libra. Nu ska dock valutan granskas av EU:s konkurrensmyndighet. Facebooks digitala valuta blev godkänd för ungefär två månader sedan, men ska alltså nu granskas av EU.



Om oss

Pressen.se är en svensk nyhetsportal samt nyhetssökmotor som automatiskt hittar de mest omdiskuterade och aktuella nyheterna. Välkommen!

Kontakt

Vill du säga hej?

Reklam

Annonsera?Pressen.se besöks hundratusentals gånger per månad. Kontakta oss för mer information om hur du kan nå ut med ditt budskap.